Gå til innhold

All inclusive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaringer med det?

Må man spise på samme plassen hver kveld, eller er det flere plasser å velge mellom?

Vi vurdere å bare hive oss på en tur når vi går ut på ferie nå. Lurer på Bulgaria. Kjekt å slippe å ta med lommeboka, men litt kjekt å spise forskjellige resturanter også.

To voksne og ett barn (5 år).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er deres erfaringer med det? Må man spise på samme plassen hver kveld, eller er det flere plasser å velge mellom? Vi vurdere å bare hive oss på en tur når vi går ut på ferie nå. Lurer på Bulgaria. Kjekt å slippe å ta med lommeboka, men litt kjekt å spise forskjellige resturanter også. To voksne og ett barn (5 år).

Vi hadde det i fjor, synes egentlig ikke bare godt om det. På en måte var det veldig avslappende, men samtidig ble jeg så utroooolig matlei siste uka (var to uker).. Til slutt spiste jeg bare cornflakes til frokost og sa at jeg skal ALDRI ha all inclusive igjen.. Det er jo forskjellig om man kan velge mellom flere restauranter eller bare en. Der vi var hadde de god mat egentlig, så var ikke det som var problemet, men det var så mye av det samme....

Skrevet

Da binder du deg til å spise alle måltidene på hotellet dere bor. Middagen er ofte buffet, jeg ville ikke gjort det. Man blir drittlei den samme maten hver kveld.

Skrevet

Takk for svar!

Ja det er det jeg er redd for.. Men en jeg snakka med sa at de hadde spist på forskjellige resturanter hver kveld, å syns det var så flott. Men det er kanskje ikke vanlig at det er så stort.

Skrevet

Var på all inclusive et par år siden og selv om vi hadde 2 restauranter å velge mellom så ble vi mektig lei maten der.

Fordelen er at vi hadde "gratis" drikke og kunne forsyne oss så mye vi bare ville (drikke med og uten alkohol).

Vi kommer nok ikke til å dra på all inclusive igjen (med mindre vi har råd til de skikkelig luksusstedene med servitører på stranda og mer enn 2 restauranter å velge mellom ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...