Gå til innhold

Erfaringer med koelstra vogn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal se på en brukt vogn fra 2006 i kveld. Men har aldri vært borti en sånn type før.... Bare hatt simo. Dette er med bag og sportsdel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det som selger de vognene? Selv har jeg bare dårlig erfaring med koelstra. Har nå simo, og er fornøyd.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Du kan jo se på www.barnevognguiden - der er det både litt om de forskjellige vognene og et forum man kan se i.

 

Hvordan de eldre Koelstra er mot nye vet jeg ikke - vurderer sterkt den som ny vogn her siden den passer mine krav (4 hjul, vendbar, fullt svingbare hjul og lett)

 

Simo/Koelstra kan vel heller ikke sammenlignes siden det er to vidt forskjellige typer vogn.

Det er Babyland som selger der her; kun på vestlandet, men sender over hele Norge tror jeg.

Skrevet

Vi har dårlig erfaring med koelstra, kjøpt fra babyland på vestlandet.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Kan du noe si noe om hva den dårlige erfaringen er? Litt kjekt å vite :)

Har sett at endel er misfornøyd med Babyland, men jeg vurderer å importere..

Skrevet

Vi har Koelstra og er veldig fornyd! Har kun brukt den 1,5 mnd, og valgte den fordi den er lett, tar liten plass når den legges sammen, sportsdelen kan brukes begge veier, har store lufthjul fremme. At fronthjulet enkelt kan låses/ svinge er en bonus. Det er selvfølgelig noe helt annet enn Simo ja, så det må vurderes utfra hvilke behov en har. Men vi er om sagt storfornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...