Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Kanskje et merkelig tema på en side som er så svigermorfientlig som dette, men det er virkelig sårt for meg. Det er lenge siden det ble slutt med eksen og vi hadde ingen barn sammen. Jeg har en ny mann som jeg har barn med, og familien hans er hyggelig nok - men jeg savner virkelig min eks svigermor så det gjør vondt. Hun er verdens søteste dame, aldri møtt noen som har mottatt barnas kjærester slik som henne, og hennes varme personlighet og hele hennes væremåte. En fantastisk klok dame som gir av seg selv og sin kunnskap uten å være belærende på noen måte. Tar meg stadig i å tenke på henne, hva hun ville tenkt om ditt og datt. Kanskje merkelig å vurdere å ta opp kontakten med eks-svigermor??
sjeroks Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Hvorfor ikke ha kontakt? det går jo ann å starte litt forsiktig. Men det skal da virkelig være mulig å ha kontakt med en dama du har fått god kontakt med tidligere, selv om det er mamman til eksen din;) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Hvorfor ikke om dere hadde god kontakt. Den ene dama til min bror bodde hos oss når de var veldig unge i en periode på et år. Etter at hun og min bror gjorde det slutt og brøt forlovelsen så hadde hun kontakt med både meg og mine foreldre nå og da. 10 år senere havnet hun og min bror i et forhold igjen og den gang hadde hun små barn. Så når de på nytt brøt så holdt hun kontakt med mine foreldre og besøkte de faktisk oftere en vi barna har gjort. Plager hverken meg, min bror eller hans kone. Hun har jo vært del av familien i noen år og det samme har barna hennes. Selvsagt blir hun ikke invitert på besøk samtidig som min bror da, men nå har ikke de et anstrengt forhold så det hadde funka greit det og. Skulle ønske jeg hadde hatt et godt forhold til min exsvigermor spesielt siden jeg har barn med min ex. Men Ho la meg for hat siden jeg turte å si henne i mot og ikke fant meg i tull noe som var helt uvant for henne. Noe som har ført til at de ikke har kontakt med barnebarna, (far har knapt kontakt heller, noe hans mor er fornøyd med)
Dini Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Min mor hadde god kontakt med min farmor selv etter min far og mor gjorde det slutt.. Men der var det jo barn i bildet. Min farmor likte min mor bedre enn min nye stemor, farmor klarte tilogmed å kalle min stemor for min mors navn en gang.
Musemorbr / Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har mor og søster til eksen som fb-venner, selv om eksen er blokkert, og det har den dama han var med før meg også. Hvorfor ikke holde på dem, selv om forholdet er over? Flotte mennesker beholder man i livet, om enn i mindre grad enn før, naturlig nok. Jeg er sikker på at hun bare blir glad om du tar kontakt. Hun lurer sikkert på hvordan det går med deg også.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #7 Skrevet 28. juni 2012 Har samme her, min ex svigermor savner jeg noe grusomt... Har ny mann nå med barn, svigermor her kan ikke måle seg med forige:( hun var god tvers gjennom<3
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #8 Skrevet 28. juni 2012 Det kommer jeg også til å gjøre, har akkurat blitt slutt med samboer og har verdens beste både svigermor og svigerfar.... Men vi har barn da, men tror ikke kontakten blir så veldig god likevel dessverre, pga at et stygt brudd hvor eksen min nok lyger en del for å beskytte seg selv til de....
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #9 Skrevet 28. juni 2012 Min mor hadde god kontakt med min farmor selv etter min far og mor gjorde det slutt.. Men der var det jo barn i bildet. Min farmor likte min mor bedre enn min nye stemor, farmor klarte tilogmed å kalle min stemor for min mors navn en gang. Lite å skryta av ..... Virker som din farmor ikke god tok sønnens valg og det finner jeg smakløst.
Dini Skrevet 28. juni 2012 #10 Skrevet 28. juni 2012 Min mor hadde god kontakt med min farmor selv etter min far og mor gjorde det slutt.. Men der var det jo barn i bildet. Min farmor likte min mor bedre enn min nye stemor, farmor klarte tilogmed å kalle min stemor for min mors navn en gang. Lite å skryta av ..... Virker som din farmor ikke god tok sønnens valg og det finner jeg smakløst. Hadde da langt i fra med det å gjøre da din tullebukk.. Min mor er bare ekstremt godt likt fordi hun rett og slett er en trivelig person. Min stemor er kanskje ikke like god på å vise frem de kvalitetene over seg selv, og det var vel derfor farmor ikke helt "så" henne på samme måte. Min farmor var likevel glad i begge to. Min farmor hadde et stort og godt hjerte. Nok kjærlighet for alle sine 10 barn + de 90 barnebarna + oldebarna og alle deres kjære..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå