Gå til innhold

Barnehage på pub! :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i byen i dag og der var det en liten bhg. som var på tur i byen... De lekte litt på by-stranda en stund før de gikk å satte seg på uteplassen til en pub der de besøkende satt å drakk sommer-pilsner'ene sine. Barna drakk vann og de ansatte drakk kaffe, så var jo helt uskyldig sånn sett.

men synes det bare var litt spesielt å sette seg på en pub med så mange små barn...

Jeg vet ihvertfall at jeg ikke ville vært særlig happy for at barnet mitt dro på pub med bhg... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn går det når barnehagepersonalet får vinflasker i feriegaver! Drikkfeldighet er roten til mye ondt......:-D He he he.....

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hadde ikke brydd meg og heller tenkt at det var koselig :)

Skrevet

De serverer øl på peppes også for å si det sånn, og der kryr det av unger.. Ungene tar ikke skade av å se noen ta seg en øl. Det var kanskje det eneste stedet med sitteplasser ?

Skrevet

Litt enig med lykke fryd, tenker litt at det er ikke som om at de ansatte drakk øl selv og de fleste restauranter har jo øl servering ute og så forskjellen er ikke stor. Men skjønner hva du vil frem til det er jo litt rart og se en flokk med barn på en pub, de kunne jo tatt med seg flasker med vann og termos med kaffe og sittet seg i en park i stedet.. !?! Hadde det vært mine barn med sin bhg hadde jeg nok smilt litt og tenkt at det var sikkert koselig for de :)

Skrevet

Ser ikke problemet når barna er i barnehagealder. De ser det nok bare som å sette seg og drikke vann, ikke noe annet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...