Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 De har ikke mulighet for å kunne ha vogner stående. Min har aldri lagt seg i senga om dagen for å sove! Hvordan skal dette gå? Noen som har hatt det likt?
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Det kommer til å gå bra:) eldste sovnet aldri i vogn men gjorde det i barnehagen. Alle foreldre bekymrer seg over at de ikke skal få til det og det, men det går bra hver gang:)
Gjest 5 andre Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Bar er tilpasningsdyktige. Du skal se at de gjør ting i lett som bare det i barnehagen, selv om de ikke gjør det hjemme. Det er ikke alle barnehager som har mulighet for vogn, så da må man bare prøve det tilbudet de har.
seigdamererbest Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Nå er det vel ikke så veldig mange land der barne sover ute i barnehagen. Har jeg bor soves det inne. Barnehagen har "sengeskap" så når det er sovetid ryddes rommet, skapdörene åpnes og köyesengen kommer ut :-)
Papegøyeblomst Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 Barna venner seg fort til det. Når de ser at alle andre legger seg ned og sover, tar det ikke mange dagene før de selv er inne i rutinen, det er min erfaring ihvertfall.
Har en farlig sexy mann Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 Det går nok helt sikkert kjempebra! Det er rart hva barna aksepterer i barnehagen som de ikke aksepterer hjemme Barn er "følgere", og lærer seg fort å gjøre som de andre barna i barnehagen, og det på godt og vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå