Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Tenkte å bestille fra billigetester.no i stedet for å kjøpe på apotek. Er dette en ok pris? Syntes dere det er bortkastet penger da jeg bare er i 2pp? Vil finne ut om "systemet" mitt fungerer etter så lang tid p p-pillen.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Jeg syns det er kjempedyrt, men kjøper selv. For jeg klarer ikke å kjenne når jeg har EL, og den varierer med ganske mange dager hos meg. Og i tillegg er syklusen lang, og vi har ikke all verdens med måneder dersom barnet vårt skal få et søsken i noenlunde nær alder...
Puserjenta Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Ebay har masse billige eggløsnings og graviditetstester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå