Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Her er ikke barnet interessert i typisk barnemusikk i det hele tatt. Vi har flere cder, men det eneste som er interessant er rap/hip hop og fatboy slim! Hehe, gjør ikke meg noe da.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Nei, han liker best p4 sin musikk. Han vet ikke om noe annet. Haha. men vi har ikke barnecder da, kan jo se for meg at han ville hørt barnesanger om vi hadde hatt.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Vi har ikke kjøpt barne cd så de hører på slikt som din
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Vet de bruker å spille endel barnemusikk i bhg, men her hjemme hører hun på det vi hører på. Heldigvis!
Mamma´n til lillemor Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 Vi har alltid sunget og spilt mye barnemusikk for henne, helt fra hun vAr nyfødt. Hun elsker å synge Nå er hun snart tre og vil høre på musikken sin i bilen hver dag og ofte hjemme på kjøkkenet også. Nå er det musikk fra barnetv, men Trond Viggo er også veldig populært. Lenge siden vi hørte på barnas viser nå. På IPaden setter hun selv på løvenes konge-sangene på norsk. Krise hvis det er engelsk....
Kliko Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 Han hører på sine barnemusikk, men elsker også DDE og noe av plumbo ( får bare høre på de snille sangene). Så har derfor en treåring i hus som kan møkkamann utenat
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #7 Skrevet 28. juni 2012 Min digger Karpe Diem, Eminem og Jaa9 og Onklp. Nå er han såpass stor at han begynner å skjønne engelsk da, så Eminem er vel ikke så greit lenger
Gjest Mentha Skrevet 28. juni 2012 #8 Skrevet 28. juni 2012 Her går det meste ned hos junior på 18 mnd. Radioen står på det meste av dagen, så det blir en lett blanding. Thrashmetal osv holder vi oss unna, men 80-talls rock er kjempestas! Det er mamma glad for, som glamrock-fan Ellers har han en spiller med "sin" musikk på, dvs barnesanger, og vi har _en del_ leker med div musikk og sanger på, så han får litt av hvert hver dag. Artig å se på den lille rompa som vrikker i full fart når det kommer en sang han liker
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juni 2012 #9 Skrevet 28. juni 2012 Storesøster liker best musikk som jeg hører på. Det gjør lillebror også, men det er oftest hun som kommer på at de skal høre på. De kan også høre på eventyr ol. men ikke byggmester bob og sånne sanger. Det eneste må være kaptein kabelsand og sortebill tror jeg. Men lillebror er veldig glad i å synge barnesanger selv og bli sunget for
lille sprelle Skrevet 28. juni 2012 #10 Skrevet 28. juni 2012 Det finnes en plate som heter klassisk for barn eller noe sånt. den er stas å danse til. Ellers så går det i blekkulf, trond viggo, knutsen og ludvigsen, egner....
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #11 Skrevet 28. juni 2012 Vi har masse cd'er med barnemusikk, men de er nesten helt ubrukt. Ungene syns ikke disse har vært noe. Noen av Melodi Jr har blitt slitt ut, men det er vel nesten det av barnemusikk også, om det kan kalles barnemusikk. I fjor kjøpte jeg Juba Juba, for jeg ville høre på og den gikk om og om igjen, ikke bare meg som syns den var kul. Så vi har måtte invistere i flere av cd'ene til Knutsen og Ludvigsen. Men ungene har funnet sin egen musikk smak. 7åringen har nå i mange år hørt på metall, noe som har irritert faren grenseløst for han mener unger bare skal høre på barnemusikk. mens min mann derimot er veldig fornøyd for når det er noen barn som liker samme musikk som han er det lettere å få oss andre til å måtte gi oss. Og Plumbo er vist det beste av det beste for tiden, og det gjorde vist ikke saken bedre for pappan. 9åringen har alltid hatt en litt sær musikksmak i forhold til unger flest, Era, Gregorion, Vitas, klassisk musikk i alle slag er det hun liker best, men må heller ikke glemme Vikingarna og den slags. Men jeg syns ungene skal få høre det på de liker, syns ikke de må høre på barnemusikk bare pga at de er barn. De finner fort ut hva de liker eller ei. Hvertfall de fire ungene her i huset, men nå har meg og min mann veldig ulik musikk smak men vi hører også på veldig mye forskjellig i perioder så da snapper ungene ut ting de liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå