Gå til innhold

Har mannen din jentevenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og synes du det er OK? Mannen min har en god venninne som han har kjent siden videregående. De kan gjerne finne på ting bare de to, til å med dra på hytteturer, det bryr meg ingenting. Men de har kjent hverandre over ti år da, hadde vært litt annerledes hvis han plutselig fikk en ny venninne nå som han ville på hyttetur med :S

Jeg er også god venninne med henne da, og kan gjerne finne på ting bare vi to også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og ja.. De venninnene han har er samboere med hans kamerater, eller mine venninner. Det er helt ok at han er venner med de. Jeg er jo venn med mennene deres. Han hadde ikke så mange jentevenner før han traff meg, for de få han hadde mistet han kontakten med etter vgs når alle flyttet og endte forskjellige steder.

Hadde heller ikke likt om han traff en ny jente, som han ble venn med.. Det hadde vært litt merkelig, selv om jeg ikke kan forklare hvorfor.. :P

Skrevet

Ja, det har han. Blant annet den ene eksen sin som jeg ikke synes noe om, men siden de verken flørter eller liker hverandre på "den" måten, blander jeg meg ikke oppi det selv om det er litt småkjipt. Andre jentevennene hans har jeg ingen problem med, på samme måte som han ikke krever at jeg kutter ut alle mine mannlige venner. Man har hatt liv før hverandre, og det kan da ikke forventes at man kutter ut store deler av vennekretsen kun fordi man er i et forhold. For meg ville det bety å miste 99% av vennene mine, siden jeg ikke har venninner men kun venner.

Gjest Miryks
Skrevet

Jupp, det har han. Gjør meg ingenting.

Jeg hadde ikke klart å være i et forhold om jeg ikke hadde stolt såpass på gubben.

Skrevet
Og synes du det er OK? Mannen min har en god venninne som han har kjent siden videregående. De kan gjerne finne på ting bare de to, til å med dra på hytteturer, det bryr meg ingenting. Men de har kjent hverandre over ti år da, hadde vært litt annerledes hvis han plutselig fikk en ny venninne nå som han ville på hyttetur med :S Jeg er også god venninne med henne da, og kan gjerne finne på ting bare vi to også.

Min ex hadde mange venninner var aldri noe problem og hadde ikke noe med vårt brudd å gjøre.

Jeg kjente alle og det var på ingen måte noe hemmelig som foregikk, de kunne finne på ting sammen bare de to men jeg ble stort sett spurt om jeg hadde lyst å være med. Så jeg visste jeg var velkommen om jeg ønsket det.

De dro ikke på hytteturer og slikt uten meg da, da var både jeg og partnerne til de andre med.

Men de kunne gå ut å spise, ta en øl, gå på kino, eller sitte hjemme hos de eller oss og prate, spille playstation eller se en film.

Min mann var bifil da så sånn sett hadde det vell vært like ille om han hadde kamerater han dro avgårde med men av alle problemer vi hadde så var utroskap og sjalusi ikke en av de.

Og den store fordelen var at når han søkte råd hos de i eller muligens støtte i forhold til ting som var vanskelig i samlivet så kunne de ofte se min side og derfor hjelpe han til å også se det. :)

Men det er klart stor forskjell på om mannen har ei venninne som også vil bli kjent med deg og at man blir dratt inn i et felleskap, en om mannen har en venninne som ikke vil møte deg eller han ikke vil du skal møte, du føler du overhode ikke er velkommen i deres ting.

Eller du vet hun er veldig flørtete med mannen din og du har inntrykk at hun godt kunne tenkt seg noe mer en vennskap med han.

Samme som jeg kan se det ville vært litt vanskelig om denne venninnen er en ex av han slik at de har en romantisk og seksuell historie sammen

Skrevet

Ja, der har han. Ser ingen problemer med det, men hadde nok blitt skeptisk om han plutselig ble venn med en "ny" jente.

Skrevet

Nei, det har han ikke. Ikke fordi jeg har noe imot det, han har bare ikke noe behov for å ha venninner.

Skrevet

Nei, ikke annet enn mine venninner. Hadde ikke gjort meg noe da.

Skrevet

Nei ikke annet enn mine venninner.

Skrevet

Min mann har flest veninner, få kamerater igrunn. De få kameratene han har er i vennepar av oss.

Han finner på ting med sine veninner uten meg. Jeg syns det er helt greit og jeg bryr meg igrunn ikke. Jeg har selv flere kamerater enn veninner og vi finner på ting sammen uten mann og barn like ofte som vi gjør noe med mann og barn.

Jeg har vel hatt overnattingsbesøk av en kamerat her flere ganger også uten at min mann bryr seg. Siden jeg ikke kan dra på hytteturer og slikt støtt og stadig pga barn så er det hyggelig å kunne få besøk her siden ikke alle bor like nærme. Og med en mann som jobber natt, er det veldig kjekt å få besøk når han uansett sover på dagen og er på jobb om natta.

Gjest yrild
Skrevet

Mannen min har jentevenner. Jeg er utrolig lite sjalu av meg og har full tillitt til mannen så her gjør han det han vil :-)

Skrevet

Nei, det har han ikke. Han sier han ikke har behov for det, og at han hadde sett på det som merkelig. Det gjør i grunn ikke meg noe, siden eksen min hadde litt for mange jentevenner, og det ble bare tull til slutt.

Hadde ikke likt om han dro på overnatting med ei annen jente, venninne eller ei.

Skrevet

Samboer har ei vennine, og de finner på ting en gang i ny og ne. Noen ganger har han med sønnen vår, andre ganger ikke. Jeg syns det er fint at han har denne vennina. De to har veldig mye til felles, samme type humor osv. Jeg kjenner henne ikke så godt, hun er ikke min type vennine rett og slett. Selv har jeg ingen kamerater som jeg finner på ting med, og syns det er helt greit. Har ikke behov for det heller :)

Gjest Mentha
Skrevet

Ja, han har noen venninner. Men de er utelukkende det, og de har nå blitt nesten like mye mine venninner. Hadde ikke blitt sjalu om de fant på noe uten meg, på annet vis enn at jeg gjerne skulle ha vært med på moroa ;)

Heldigvis er ingen av de ex'er, for det hadde jeg nok taklet heller dårlig tror jeg.

Skrevet

Nei ikke annet enn mine venninner, men jeg har guttevenner da. Er ikke sjalu av meg, så om han finner på noe alene med mine venninner så bryr jeg meg ikke så mye om det....

Skrevet

Han har vel mer eller mindre tatt over mine venninner, og har mer kontakt med dem i dag enn jeg har.

Han har lite kontakt med de gamle jentevennene sine, selv om det ikke hadde plaget meg noe om han hadde fortsatt kontakten med dem. Jeg har derimot mange guttevenner som han ikke kjenner så godt, og tror ikke det plager han nevneverdig heller.

Skrevet

eg har mest gutte venner selv. men gubben har ingen veninder uten om mine. men han finner ikkje på ting sammen med de uten meg. hadde ikkje gjort noe men han liker seg best sammen med gutter. mye mindre drama :P eg og gubben var og nesten som beste venner noen år før vi blei sammen. vi hadde en liten "pause " uten at vi fant på ting sammen og når vi begynte og ver med hverandre gjenn så blei det litt mer en venner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...