Gå til innhold

Amme BH - store pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har et tips til en god ammebh? Jeg har store bryst fra før, og kan vel bare regne med at de kommer til å bli enorme når melka kommer. Bruker normalt 85D. Hvike størrelse bør jeg kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si. Men om du går opp en cup får du i alle fall plass til ammeinnlegg.

Puppene mine blir større underveis i svangerskapet, når melka kommer har de ikke blitt særlig større enn på slutten av svangerskapet. Men dette er sikkert noe som varierer fra kvinne til kvinne.

Anbefaler derfor å kjøpe bare en, kanskje 2 før fødslen og heller handle flere når ungen er kommet :)

Bravado seamless er en amme-bh jeg har falt fullstendig for.

Skrevet

Å, ja! De kan ese godt ut den første tida! :P

Du mÅ nok opp i cup E eller F. Husk at du skal ha plass til ammeinnlegg ogsÅ.

www.ammebutikken.no har fine bh`er for store pupper :)

Skrevet

Jeg likte de fra bravado, og hadde vel en av de største fra cubus. Ikke bestill fra nett. Du burde prøve.

Gjest Miryks
Skrevet

Ikke kjøp før det har gått noen dager etter fødsel. Du burde nok kjøpe en, men ikke av de dyreste. Underverker og Change er fine (nett)butikker :)

Skrevet

Jeg har kjøpt på underverker.no

Er utrolig fornøyd med ammetoppen de har, den er myk og god og støttende. Tror ellers jeg har ammebh fra abecita, sånn helt plain t-shirt modell. Kjempegod den også!

Jeg bruker 75g til vanlig, og har (heldigvis) ikke gått opp i størrelse under graviditet og amming:-)

Skrevet

Vet ikke hvor store str man finner i kjedebutikkene. Jeg må i allefall bestille på nett. Måler man rett så er det ingen problem å bestille på nett istedenfor å kjøpe i butikk der man kanskje ikke får noe hjelp.

Skrevet

Jeg ville kjøpt den fra Triumph uten spiler (http://www.triumph.com/no/no/1619.html) som du har med deg på sykehuset. Kjøp den da litt større enn du er nå. Den er helt herlig, myk og god og gnager ikke noen steder. Ikke er den så dyr heller.Når du har kommet deg litt ville jeg dratt på Change og fått de til å måle og finne riktig BH til deg.

De på BabyShop (Bravado etc) og andre kjedebutikker var ikke store nok til meg. På Change har de opp til i-cup hvis ikke mer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...