Gå til innhold

Noen med termin 10 januar ?


Alessandro+baby i magen :)

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å følge noen som har termin samtidig som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 10.januar ifht siste mensdag, men etter tidlig UL i dag ble termin satt til 1.januar...så vi får se. Jeg kjønner ikke helt når denne ungen ble unfanget, så stoler ikke helt på noen av datoene. Termin ble flyttet 10 dager forrige gang jeg var gravid med gutt (legen mente dette mest sannsynlig er gutt), men jeg fødte 13 dager på overtid, altså ved mensterminen, så forrige gang var den riktigst. Kanskje mine guttefostere blir tidlig store? Men dette er vel uansett usikkert og mange forhold som avgjør når ungen blir født...

 

Jenta mi fikk jeg 13 dager før UL-termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mens termin er 3 januar og tidlig Ul er 11 januar, men siden jeg alltid har hatt ekstremt ustabil syklus stoler jeg mer på UL terminen. Formen min er nå heldigvis ganske bra, har vært veldig dårlig i 5 uker så nå kan jeg endelig begynne å nyte graviditeten:) Magen er en annen sak....hehe:) Umulig å skjule og må ut å shoppe litt mammaklær i morgen. Klarer ikke å gå i mine vanlige bukser lenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært mye kvalm og har kastet opp. Merker nå at formen er i bedring.Den blir bedre og bedre for hver dag! Jippi. Ser selv at jeg har begynt og få litt mage. Er litt oppblåst spesielt om kvelden og da ser jeg nesten høygravid ut... hehe. Ellers så passer det vanlige tøyet mitt enda, men føler at det sitter stramt. Gleder meg til jeg får en synlig gravid mage slik at jeg ikke bare ser sånn halv feit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at formen begynner å bli bedre hos dere ! Jeg har allerede en ganske stor mage jeg da hahahahaa altså i forhold til sist gang :) formen min har også blitt bedre men har begynt med svimmelhet de siste par dagene , blir svimmel hele tiden ! Litt rart når jeg er 12+4 å begynne med svimmelhet syns jeg da :) men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at svimmelheten gir deg snart. Ellers får du gå til legen og måle blodtrykket ditt. Jeg fikk også fortere mage denne gangen. Sist fikk jeg ikke mage før jeg var 4 mnd på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har legetime på tirsdag , skal da få målt blodtrykker og tatt en ul , er så heldig at min lege har ul maskin :) det er jo veldig bra :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...