Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Har det siste halvåret vært veldig flink med trening og kosthold, med unntak av den siste måneden... Har trent lite, og spist masse drittmat, veldig lite grønnsaker. Jeg føler meg så slapp og sliten! Alt er ett ork, orker ikke husarbeid når jeg kommer hjem, er ukonsentrert på jobb, sover dårlig og er dødstrøtt når jeg våkner, uansett hvor lenge jeg har sovet. Nei, fra i dag er det skjerpings!! Blir grønnsakssuppe til middag i dag. Ikke noe sukker heller, nå må jeg avvennes!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Jeg trener masse og spiser veldig sunt. Jeg er likevel så slapp som du beskriver: irritabel, utmattet, ukonsentrert, aldri uthvilt uansett hvor mye jeg sover, sover etter jobb, sovner når jeg legger ungene, husarbeid er et ork osv osv. Det eneste som gir meg noen timers overskudd er trening, som jeg gjør med glede, men som jeg tar meg i nakken for å få utført. Har spist veldig sunt de siste to årene, men det hjelper tydeligvis ikke. Lurer på om jeg er utbrendt.. var sykemeldt pga dette en kort periode, men siden hverdagen uansett er så hektisk med to små, hus og en turnusarbeidende mann hjalp det ikke i det hele tatt:-( Hva spiser du som gir energi? tips mottas med takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå