Gå til innhold

Kjendiskvinner...

Anbefalte innlegg

Gjest thricane
Skrevet

Hvem mener du at de burde valgt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Celina Midelfart er en særs dyktig forretningskvinne, som tilfeldigvis også er blendende vakker. Hun er god til det hun gjør og tjener penger som gress. Hun burde heller ses opp til enn rakkes ned på, men hun hadde vel vært lettere å "svelge" dersom hun så ut som ei burugle og gikk i fotformsko...
Dyktig og dyktig... Formuen har hun ikke selv bygget opp, den har hun arvet. Hun ble trygt loset gjennom økonomistudier på toppskoler av sine foreldre, og fikk lederstilling i sin fars firma etter endte studier. Hun kan ikke sammenlignes med storgutter som f eks Røkke, Stordalen og Kjos, som har bygget opp sine milliardformuer med to tomme hender. Skjønner forøvrig at hun foretrekker rike menn, da like barn leker best.

Nei, det kan kanskje ikke sammenlignes, men hun er fortsatt dyktig og ikke bare tom og pen, slik det fremstilles her.

Skrevet
Celina Midelfart er en særs dyktig forretningskvinne, som tilfeldigvis også er blendende vakker. Hun er god til det hun gjør og tjener penger som gress. Hun burde heller ses opp til enn rakkes ned på, men hun hadde vel vært lettere å "svelge" dersom hun så ut som ei burugle og gikk i fotformsko...
Og ikke lå med alt som heter Røkke og andre milliardærer. Rike kvinner som velger å være sammen med noen for pengenes skyld er trist.

Kan hende hun liker smarte, modne menn med sans for penger og forretninger, på lik linje som hun selv? Like barn leker best vet du;-)

Skrevet

Nå er jeg for det første ikke enig med deg i at det er det disse kvinnene først og fremst er kjent for. Celina Middelfart er en dyktig forretningskvinne som også er så heldig å ha utseendet med seg. Hadde hun bare vært pen hadde vi ikke visst hvem hun var. De to andre er vel så vidt meg bekjent først og fremst kjent for å ha gode stemmer, men samtidig er de naturligvis også blitt populære pga utseende og kropp.

Når det gjelder rumpa til Tone Damli så er jeg videre overbevist om at det ligger hardt arbeid bak den, hun har neppe fått den rompa av å sitte i sofaen og spise chips. Så populariteten er velfortjent.

Vi skal selvfølgelig heller ikke glemme at dette er kvinner som selger!! Hadde neppe hatt samma interesse for folk flest om Se & Hør slo stort opp på førstesiden : "Les hvorfor Connie fra Drammen foretrekker eldre menn"...

Skrevet
Nå er jeg for det første ikke enig med deg i at det er det disse kvinnene først og fremst er kjent for. Celina Middelfart er en dyktig forretningskvinne som også er så heldig å ha utseendet med seg. Hadde hun bare vært pen hadde vi ikke visst hvem hun var. De to andre er vel så vidt meg bekjent først og fremst kjent for å ha gode stemmer, men samtidig er de naturligvis også blitt populære pga utseende og kropp. Når det gjelder rumpa til Tone Damli så er jeg videre overbevist om at det ligger hardt arbeid bak den, hun har neppe fått den rompa av å sitte i sofaen og spise chips. Så populariteten er velfortjent. Vi skal selvfølgelig heller ikke glemme at dette er kvinner som selger!! Hadde neppe hatt samma interesse for folk flest om Se & Hør slo stort opp på førstesiden : "Les hvorfor Connie fra Drammen foretrekker eldre menn"...

Sandra Lyng Haugen har da overhode ingen god stemme, og sang kjempesurt på Idol. At hun er hyggelig jente, er en annen sak. Og ja, det er sikkert hardt arbeid som ligger bak rompa til Tone, men skal man være kjendig i Norge og puttes i alle manneblader, inviteres i kongelig selskap og videre på grunn av ei RæV?? Ja ja...

Skrevet
Ja om man er vakker og i tillegg er dyktig så skal man helst rakkes ned på. Janteloven lenge leve!

Det er ikke det jeg ville frem til i hovedinnlegget. Jeg mener, har ikke Norge andre profilerte kvinner som faktisk er smarte, talentfulle OG representative utseendemessig? Aktor og dommer i Breivik-saken? Tora Berger? Ezinne Okparaebo? Håndballjentene? Forskere? Musikere? Operasangere? Må man velge dem som livnærer seg hovedsakelig på grunnlag av utseende?

Jeg gjetter på at det som var viktig i artikkelen var: unge vakre kvinner liker eldre menn. Hirr hirr.

Skrevet

Se og Hør er lik samfunnet?? Hva slags verden er det du lever i egentlig? Og tror du virkelig Celina har latt seg intervjue av Se og Hør? Blitt skrevet om ja, det er desverre for hennes del noe hun selv ikke kan kontrollere.

Skrevet

Sikkert mange som har sagt det samme her, har ikke lest alle svarene. Men: Bedømmer du samfunnet etter forsiden på Se&Hør? Det blir litt som å sette på en splatterfilm og si at det er altfor mange motorsag-drap i Norge.

Skrevet
Ja om man er vakker og i tillegg er dyktig så skal man helst rakkes ned på. Janteloven lenge leve!
Det er ikke det jeg ville frem til i hovedinnlegget. Jeg mener, har ikke Norge andre profilerte kvinner som faktisk er smarte, talentfulle OG representative utseendemessig? Aktor og dommer i Breivik-saken? Tora Berger? Ezinne Okparaebo? Håndballjentene? Forskere? Musikere? Operasangere? Må man velge dem som livnærer seg hovedsakelig på grunnlag av utseende?

Det kan jo ha litt med hvem som liker seg i rampelyset også. Jeg har ikke peiling på hvem de som du nevner navn på er, og kan ikke et eneste navn på håndballjentene. Tviler på det selger om de lager samme repotasje om noen som folk ikke vet hvem er..

Selv om ikke jeg skal være eks. på hvem som er kjendis for jeg kjøper ikke se&hør og følger ikke med på sport :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...