Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Gutten min er av den litt forsiktige typen, han liker ikke så mye støy og leven og kan fint sitte lenge å leke alene, lese bok osv. Datteren til kusinen min derimot er høyt og lavt HELE tiden! Klarer ikke leke alene i mer enn 2 minutt, kaster lekene vegg i mellom, slår, spytter og sparker. De er to år begge to, og jeg gleder meg nesten til kl blir 12 i dag når hun blir hentet. Hvordan er dine barn? Den voldsomme eller den rolige?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Hun er en mellomting, bortsett fra at hun aldri spytter, sparker og slår. Kan fint leke alene eller pusle med en bok på soverommet, og så er hun høyt og lavt, springer rundt, skråler og tuller
skinnfilla Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 har to ulike jeg å . jenter på 2 og 6 år. eldste er veldig aktiv, full fart ,klatre,løpe hoppe...der må det skje noe.men hun er veldig godhjertet og snill mot andre. minste er kjemperolig, tuster rundt og leker med sandkasse, dukker og sånn. Men hun er ikke alltid like snill:) kan finne på å slå og dytte storesøster om hun blir sjalu eller irritert. de er like gode til å erte g tirre hverandre men er stort sett gode venner:) nå sitter de på kjøkkenet og fingermaler.... skjønne er de uansett og jeg elsker de begge to:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Eldste på nesten 8 er høyt og lavt hele dagen, det må skje noe, og sutrestemmen og hylinga er aldri langt unna. Skal sies at hun ligger i grenseland for adhd, og ville nok fått diagnosen om ikke læreren var en komplett idiot. Klarer ikke leke med andre, klarer ikke leke alene, og har et enormt behov for å være størst og først. MInsten er snart 5 og har alltid vært en drøm av en unge. Alt er greit, han gjør som han får beskjed om uten å klikke. Han kan være litt trassen innimellom, men det varer ca 2 minutter så er det ferdig. Leker fint alene og med andre. Ingen av de har vært typen som sparker eller slår, eller kaster ting rundt seg i sinne og frustrasjon. Ikke alltid like lett å oppdra 2 så vidt forskjellige barn, det er nå helt sikkert
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 Han er begge deler, men blir veldig fort giret opp om det er andre barn tilstede.. Selv om de er rolige. Han er veldig aktiv, høyt og lavt hele tiden, men kan fint sitte rolig å kikke i bøker, pussle og tegne. Så er han høyt og lavt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå