Gå til innhold

Noen som blir sykemeldt?


sjeroks

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som blir sykemeldt fra jobben i denne første perioden?

 

Jeg er så kvalm at jeg nesten ikke får i meg mat, å er så sliten at jeg nesten sovner stående.

 

Også har jeg jobb som er 4 døgn på og 7 døgn av, å jeg klarer rett og slett ikke å se for meg at jeg klarer det. 4 døgn med lite søvn og jobbing kontinuelig fra 08.00 til 00.30. Jobber på barnevernsinstutisjon. Skal egentlig på i dag, men venter på at legekontoret skal åpne for å rådføre med litt der. Har jo ikke akkurat lyst til å bli sykemeldt, men vet ikke om jeg klarer dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble sykemeldt i to uker sist jeg var gravid, for jeg orket ikke å gå til toget en gang. Denne gangen er det heldigvis litt bedre, men denne uken er jeg nærme felgen. Skal ha kort dag i morgen, og så er det bare en uke igjen til ferie, og pga legetime og div så skal jeg ha hjemmekontor to av de dagene. Jeg håper jeg klarer å holde ut til ferien!

 

Jeg synes du skal lytte til kroppen din, og om du ikke orker det og er for kvalm så burde legen sykemelde deg. Vi har dyrbar last nå, så må tenke litt på oss selv og være egoistiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå blir det sykemelding, så håper jeg at jeg slipper å si noe til arbeidsgiver. Har ikke så lyst til å si noe før jeg er 12 uker på vei til jobben. Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var sykmeldt under dette prøverørsforsøket jeg, kroppen min trengt virkelig det, og her i gården er det den som bestemmer, frøet går foran alt! :)

Nå er jeg i ok form, bare pisstrøtt, men med kontorjobb og ferie litt over ei uke unna er det håp! Satser på at trøttheta er over når jeg er tilbake på jobb etter 4 uker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ jobba ikke i fjord, så Æ har ikke opptjente feriepenga, så jeg valgte å ikke ta ut ferie i år. kanskje ikke d smarteste valge når formen ble som den ble. Men men. Det får stå sin gang. så får vi håpe formen tar sÆ opp igjen så fort som mulig;) Lykke til til dere andre også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Jeg ble sykemeldt i 2 uker da jeg var litt over 4 uker på vei, pga risiko for sa. Sykemeldingen varte frem til jeg gikk i ferie denne uka. Planen er nå 4 uker ferie, før jeg skal tilbake i jobb. Men jeg er litt usikker....er så grådig kvalm på morgenen og utover formiddagen, og trenger to ekstra små sovepauser i løpet av dagen. Er så trøtt på kvelden, og legger meg ofte før kl. 22. 00. Men jeg har en jobb hvor jeg jobber 3-delt turnus, og det tror jeg blir vanskelig så lenge jeg er så kvalm. i tillegg har jeg mange "spennende" lukter og div på jobben....og kan ikke bare gå om jeg føler meg dårlig. Men jeg krysser fingrene for at kvalmen er borte om 4 uker, da er jeg ca 11 uker på vei. Vil veldig gjerne jobbe så lenge som mulig i svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...