Gå til innhold

Godtar nav endringer i søknaden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendt inn søknad om foreldrepenger, men ikke behandlet ennå. Angrer på dekningsgraden. Vil NAV godta en endring, eller er skipet seilt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aldri prøvd å endre, men mener å huske fra tidligere søknader at det ikke gikk an å endre søknaden, men du kan jo kontakte NAV og høre? :)

Hvilken dekningsgrad har du valgt da? Om du har valgt den korte permisjonen kan du søke jobben om f.eks 2 mnd ulønnet permisjon etterpå, da får du mer penger totalt, men like lang permisjon. Hvis du ønsker deg lengre permisjon da :)

Skrevet

Jeg har søkt 80 og vil ha 100:/ Hva om jeg evt. trekker søknaden og sender inn en helt ny.

Sitter og venter på at nav skal åpne så jeg kan ringe og høre.

Skrevet

Åja, da ble det verre :/

HÅper det ordner seg da!

Skrevet

Så lenge du ikke har startet permisjonen skal det ikke være noe problem å endre på den. Etter at permisjonen har startet kan du ikke endre på dekningsgraden.

Skrevet

Ps: min erfaring er at de på NAV er greie og gjør det de kan for å hjelpe ;-) Så det ordner seg sikkert!! :-)

Skrevet

Da har jeg snakket med dem. Ikke noe poblem:) Og støtter din erfaring Lettie. De har nok endel utfordringer, men jeg personlig syns at jeg alltid blir møtt på den god måte og får god hjelp!

Skrevet

Og takk for svarene, det glemte jeg og si:)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...