Oktoberbaby :-) Skrevet 28. juni 2012 #1 Skrevet 28. juni 2012 Kjeder meg når jeg sitter i sofaen og ruger om kveldene mens mannen ser på fotballkamp.. Lurer på å kjøpe meg en Iphone, noe jeg aldri har hatt før! Ser at det er ganske stor forskjell i pris på en Iphone 4 og en Iphone 4S, jeg har ikke lyst til å bruke mye penger på telefonen, men er det helt håpløst gammeldags å kjøpe en vanlig Iphone 4 nå? Merker man stor forskjell på Iphone 4 og Iphone 4S??
lykkeliten1 Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har gjort som deg. Jeg var så heldig å få IPhone 4 rundt fødselen, slik at jeg hadde litt å pludre med mens jeg ammet og ble sittende endel stille i sofa om kveldene. IPhone 4 er perfek, har ikke brukt for s. Er bare noen små forskjeller som ikke jeg har savnet eller tenkt noe på ihvertfall.
kaktusen Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Jeg kjøpte Iphone 3, sellom 4 hadde kommet ut. Er nok ikke så store forskjeller. Jeg hadde også kjøpt Iphone 4 hvis jeghadde vært deg. Iphone er helt genialt :)
Martemor<3 Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Har en pent brukt hvit iPhone 3 du kan kjøpe for 1000 kr. Det er den med størst lagrinngskapasitet, 32 gb Har fått ny telefon av jobben, så da trenger jeg den ikke. Marte
Lettie Skrevet 28. juni 2012 #5 Skrevet 28. juni 2012 Mannen har begge to. Tror ikke det er såå stor forskjell. Han bruker f.eks aldri "Siri".
Mamma til snart 4 Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 egentligt et samme hva du kjøper har 4 selv, typen 4s, hans er litt raskere enn min, ikke kjøp eldre enn Iphone 4 hvertfall, for når vi oppdaterer eller får nye oppdateringer så vil jo eldre modell av Iphone vi har, bare blir dårligere å dårligere, har en 3gs, må en ikke finne på å oppdatere med de nyeste innstillingene hvertfall Iphone er genialt, å ikke minst mye lettere enn Samsung sin, bli som en datamaskin
3 blå Skrevet 30. juni 2012 #7 Skrevet 30. juni 2012 Jeg har selv 4s, men tror ikke det er så stor forskjell fra 4. Ikke kjøp 3GS hvis du først skal kjøpe, det er myyye bedre bildekvalitet på 4. Jeg kommer aldri til å ha noe annet enn iPhone, det er helt supert :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå