Gå til innhold

Et teit spørsmål...


Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg kjenner sier man blir gul i huden av å være i sola.. Jeg vet at om man blir gul i huden, så kan det være noe galt med leveren.. Har dere hørt at man blir gul av å være i sola?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt sett blir man jo ikke gul i huden av å være i sola da, men unntak kan vel sje i den forbindelse også kanskje... Hvis man blir gul i huden og på det hvite i øyet hadde jeg hastet til legen for å si det sånn, for ja, som du sier, det har med leveren å gjøre og kalles ikterus eller altså gulsot.

Skrevet

Blir man gul i huden, ville jeg nok oppsøkt lege for å sjekket leveren før jeg smører på mer solkrem.

 

Jeg ble brun i huden av å være i solen, søsteren min ble mer rosa, ingen av oss ble gule.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...