Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 har de det? (tenker spes på de (få?) med pcos og regelmessig syklus)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Det varierer hos dem også. Jeg har uregelmessig mens, og før jeg fikk barn blødde jeg så kraftig ett par av dagene at jeg ikke fungerte utenfor huset.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Du stiller forresten altfor avanserte spørsmål (om det er du som har kommet med alle pcos spørsmålene de siste dagene). PCOS er relativt nyoppdaget og lite forsket på, så de er nok bare i startfasen når det gjelder kunnskaper og evt. behandlinger for det.
valkyrien Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Det er ikke et symptom på pcos nei. Jeg har ekstremt sparsom mens, både med og uten syklusstabiliserende prevensjon.
Splenda Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Jeg har har heller ikke kraftig mens. Før jeg begynte på Metformin hadde jeg ikke eggløsning, så da fikk jeg svake, men langvarige blødninger (7-9 dager). Etter jeg begynte med medisinen fikk jeg eggløsning. Da merket jeg at blødningene ble litt kraftigere enn før (men ikke mer enn normalt vil jeg tro), men varer kun 4-5 dager.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 Har pcos, og har mensen 3 ganger i året. Blødningene er ikke unormalt kraftig, nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå