Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste hatt mistanker om at typen har drevet med noe/noen i det skjule,så måtte sjekke mobilen hans en dag jeg endelig gikk muligheten. Der fant jeg meldinger han hadde skrevet med ei jente. I ene meldinga hadde han skrevet: håper du ikke angrer på noe. Vet jo at jeg ikke har noe inne på hans mobil å gjøre,men må vel innrømme at jeg ikke angrer på at jeg gjorde det heller..Vel,det endte iallfall med at jeg tok det opp med han og han henger seg kun opp i det at jeg gikk inn på hans mobil. Nekter å sære på eventuelle spørsmål og sier bare at jeg må stole på han. Dummeste jeg har hørt spør du meg. Hvorfor er mannfolk slike drittsekker???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vell...du har brutt en form for tillit kanksje? I stede for å lure i sakene hans så kanksje ha spurt han istede? Er kanksje avhengig av hvilke grenser dere har satt?

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Dere har kanskje begge brutt tilitten og noen grenser. Du har innrømt hva du har gjort og da burde han gjøre det samme.

Skrevet

Har spurt han mange ganger og han har nektet på at det var noe..Han innrømmer aldri noe uansett,så det er helt håpløst.

Skrevet

Typisk måte å forsvare en uredelig handling er å legge fokuset over på anklageren.

Skrevet

Her tyder vel alt på at det er fyren som står for det største tillitsbruddet.

Han står med ræva nedi ei hengemyr og tillater seg likevel å bruke hersketeknikker mot HI.

Kvitt deg med krypet!

Skrevet

Fy faen... hiv han på huet og ræva ut av huset!!!

Skrevet

Ja,tror nok bare han er mest irritert over at han ble oppdaget. Utroskap er helt uaktuelt for min del!!

Skrevet

Er vel en viss forskjell på telefonsnoking og utroskap? Pussig at det er snokingen dere henger dere opp i!

Skrevet

Ja,og det syns jeg han også burde forstå!!

Skrevet

Da jeg spurte eksen om han hadde noe på si for hadde en følelse at det var noe der så snudde han alltid rundt på det og ble sinna på merforbruket at jeg spurte. Har snakket med fler og det er typisk npr det kommer til utroskap er at de skal snu det rundt å få deg til,å føle som du gjør noe galt..

Gjest SnabelA og Kitty
Skrevet

Hvis det han henger seg oppi er at du har vært på hans mobil, så er det mest sannsynlig noe der han vil skjule.

Og de som henger seg oppi at det du har gjort er et tillitsbrudd har ikke lest innlegget godt nok.

Jeg og min mann bryr katta om hvilke mobil her i huset som blir brukt av hvem.. får da være måte på ...

Skrevet

Ja,han greide fint å få meg til å føle meg som den store stygge ulven her..mens han skal ha stålkontroll på alt jeg gjør. Får knapt forlate leiligheten alene uten han.

Skrevet

Jeg var innom slikt selv. Det var ikke noe med utro å gjøre men endre opp at jeg pakket sakene og dro.

Dette er for 3 1/2 år siden.

Skulle ha over noen artige ringetoner fra min x's telefon til min, fikk streng beskjed over å ikke se på bildene hans. Som sagt bare det gjør med nysgjerrig.

Siden han hadde en jobbtlf og en fritidstlf, nå når han var på jobb så såg jeg inn på tlf hans.

OG der fant jeg et bilde av han i mine stay-ups strømper og silkehansker naken og runket.......

Tok dette opp med han når han kom hjem og han fortalte at han alltid likt å kle seg i dameklær.

Dette var det som gjorde at jeg flyttet ut med en gang.

Har lever livet nå som halv mann og halv dame.

Han er en transvestitt...

Så ja, sjekk mobilen til karene deres vis dere er usikker....

Gjest Miryks
Skrevet

I all verden, her er kanskje samboeren hennes utro, og dere er opptatte av at hun sjekket telefonen for å få svar på en ekkel mistanke?!

Som sagt, logikken her inne er...breathtaking, av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...