Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Har bestemt oss for å ta noen dager på Jylland, eller i området mellom Hirtshals og København. Har ikke planlagt noen ting foreløpig, heller ikke overnatting... Er det noen som har gjort det? Bør vi bestille overnatting på forhånd eller går det greit å finne noe underveis? Vi kan sove på både på hotell og campinghytter, så vi er ikke så kravstore. Tips til noe å finne på hvis det regner? Ellers blir det nok noen dager med slaraffenliv på stranda
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Tror jeg ville bestilt overnatting på forhånd. Vi dro på en spontan tur til Danmark for noen år siden på sommeren, og da var det ganske vanskelig å finne ledig sted å sove.. Nå hadde ikke vi barn på den tiden, men tror jeg hadde blitt rimelig stresset om vi hadde hatt med barn.. Hvertfall enkelte steder er det vanskelig å finne noe ledig.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Dersom dere ikke er kresne på hvor dere sover og gjerne prøver å få overnatting utenfor byene tro jeg ikke det blir noe problem. Ifjor hadde vi gps og måtte ringe til hoteller utenfor ålborg pga det meste var fullt i sentrum. Fant et hotell 1 tlf samtalen, det var 5-10 min med bil utenfor sentrum. Bilka, en shoppingtur til Tyskland, Kategat senteret og badeland er kjekke ting om det er regn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå