Gå til innhold

Mye kviser rundt munnen, holder på og bli gal:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til og bli kvitt denne dritten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt ned på sjokolade og sukker. Finn noen gode renseprodukter til din hud. (Gå til noen som kan det, hudpleier eller noe, ikke rimi)

Skrevet

Hadde problemmer med dette selv en ganske lang stund, og det kom av stress hos meg. Hadde full sukker noia (unngikk all sukker der jeg kunne) og rørte dermed nesten aldri sjokolade og godteri, så det i segselv er ikke alltid en grunn. Til HI; Vask ansiktet med en god ansiktsvask hver dag (gjerne i dusjen), litt sol (dreper bakterier) og avslapning, gå turer (svett renser ut ulumskheter) og regn med at dette kan ta litt tid. Jeg gikk til legen og fikk en krem, men følte ikke at det hjalp nevneverdig, men kan være verdt et forsøk.

Skrevet

Jeg hadde også mye rundt munnen. Brukte i en lang periode diane ppiller, og de forsvant. Men så ble jeg for gammel til at legen ville gi meg dem videre, og da fikk jeg antibiotikakur i 6mnd... Nå er de vekke for godt ser det ut til

Gjest Pusikatt
Skrevet

Antibitoikakur mot kviser? Er det mulig? Ikke at jeg er HI, men har samme problemet.... hvilken antibiotika? Og 6 mnd er veldig lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...