Gå til innhold

Amming. Hva betyr det når

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vondt på slutten av amminga.. Er puppen tom da eller? Baby er 3 uker. Og jeg vil avslutte matingen før han slipper den selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro at den kanskje mer blitt litt nummen pga "feil" sugeteknikk kanskje? Har babyen godt tak eller suger han/hun litt skjevt?

Skrevet

Ja.. Sei det. Han har klippet tungebandet en gang. Kansje de bør klippast meir.

Men takk for et godt svar, skal prøve å gjøre det bedre!! :(

Skrevet

Ikke kritikk av deg dette :) Men det er en øvelse både du og babyen må gjøre før dette er på plass. M

Nå er ikke jeg noen ekspert, men jeg var med min så fornøyd med at han i det hele tatt fikk til i begynnelsen at jeg lot han fortsette å suge selvom jeg merket at det ble feil. Da så jeg det på brystvorten etterpå at den var "skjev". og hadde "sovnet". Problemet er at det blir et problem i lengden om det fortsetter.

Har ikke babyen "hele" puppen i munnen så ta han av puppen og legg til igjen med en skikkelig munnfull. Tenk at han skal gape over en hamburger og ikke suge spaghetti ;)

Skrevet

Haha, bra beskrevet :) ja, jeg blir nok fornøyd bare han drikker. Syns det er vanskelig å stappe mer inn. Skal neste gang prøve å gjøre det annerledes. Er bare i de siste dagene det har gjort vondt etter en stund..

Skrevet

Hvis du merker at han suger bare i vorta, så putter du inn lillefingeren i munnviken får å få babyen av puppen igjen, da løsner du på vakument. Og så er det bare å prøve igjen til "hele" puppen er i munnen. er en øvelsessak, men viktig at det blir rett, ellers får du vondt i lengden!

Skrevet

Takk. Lillefingertrikset gjør jeg. Eller så hadder han revet meg i stykker :P men tror faktisk at han har for dårlig tak. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...