Gå til innhold

Arghhh...paviljong fra Coop Extra!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for ca tre uker siden kjøpt oss paviljong på Coop Extra til 3000,-. En prisklasse jeg ser maange ligger i.

Den har nå vært oppsatt i 2 uker maks og den ryr sammen snart frykter jeg. Den glidelåstingen man drar opp og ned detter helt av hele tiden og vi har opplevd at flere kommer helt bort. På en annen vegg har denne dingsen gått i stykker. Duken har revnet i sømmen inne ved glidelåsen på den ene veggen og nå har taggene på glidelåsen begynt å ramle av. Vi er nå nødt til å holde ting på plass ved hjelp av sikkerhetsnåler og kroker.

Dette er jo håpløst!! Er i dialog med dem, men har ikke snakket med rett person enda.

Noen som har denne paviljongen? Har dere samme problem? Burde vi heller ha spyttet i 6000,- i paviljong i stedet?

Mener egentlig at det er så vanlig med de til 3000,- at de problemene vi har må være tilfeldige...eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt! Hva sier forhandleren? Du må vel bare klage.. Til den prisen forventer man jo en viss kvalitet når man kjøper noe nytt.

Lykke til!

Skrevet

De skulle jo ringe tilbake idag, noe de ikke har gjort! :(

Ja, det er det jeg mener jeg også, at 3000,- faktisk er litt penger og at man kan forvente at det holder i mer enn 14 uker.

Samboer mener vi må ha igjen pengene og kjøpe en ny til det dobbelte, men det er jeg litt uenig i. Vil i alle fall forsøke nye vegger en gang å se om det blir bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...