Gå til innhold

Dere som har Quinny Zapp Extra, sover de godt i den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke brukt min så mye (har ei på 14 mnd), og hun har aldri sovet i den. Men, sover de egentlig godt når beina blir liggende litt oppover og litt bøyd, egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke brukt min så mye (har ei på 14 mnd), og hun har aldri sovet i den. Men, sover de egentlig godt når beina blir liggende litt oppover og litt bøyd, egentlig?

Gjør du?

bortkastet penger på ubrukelig vogn synes nå jeg..

Skrevet

Funket fint, men har brukt den mest til bilstolen og til kjøpesentervogn. Brukte den inne hjemme da snuppa var syk, genialt å sove halveis sittende i den :) Perfet til shopping og lett å ha i bilen til en hver tid :)

Det er selvsagt et problem hvis en ønsker det skal være det ;)

Vår ble brukt masse!

Skrevet

Hehe, ja, jeg sover ganske greit med beina litt opp og bøyd når jeg sover på sofa'n. Men, jeg har ikke prøvd og lagt meg i vogna, så derfor jeg spør ;-)

Hi

Skrevet

Min sover godt i den;) men sliter litt med å sovne pga "vinduene" i skjermen gir så godt utsyn til hva som skjer rundt ham;) bruker en uv skjerm som vi kjøpte til syden tur til å ha over, og da fungerer det bra:):)

Skrevet

Har dere den "fotstøtta" oppe eller nede når de sover? Og sover de med ryggen helt flatt?

Hi

Skrevet

Fotstøtta er oppe, og ryggen flat:) har ikke tenkt at det kunne være et problem engang jeg;p men han liker seg godt i vogna;)

Skrevet

Den er perfekt til sydenferier og kjøpesenter. Bruker den ikke til daglig da den ikke er noe særlig på grusveier, men ungene sover supert i den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...