Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Har ikke brukt min så mye (har ei på 14 mnd), og hun har aldri sovet i den. Men, sover de egentlig godt når beina blir liggende litt oppover og litt bøyd, egentlig?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Har ikke brukt min så mye (har ei på 14 mnd), og hun har aldri sovet i den. Men, sover de egentlig godt når beina blir liggende litt oppover og litt bøyd, egentlig? Gjør du? bortkastet penger på ubrukelig vogn synes nå jeg..
Vossafår Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Funket fint, men har brukt den mest til bilstolen og til kjøpesentervogn. Brukte den inne hjemme da snuppa var syk, genialt å sove halveis sittende i den Perfet til shopping og lett å ha i bilen til en hver tid Det er selvsagt et problem hvis en ønsker det skal være det Vår ble brukt masse!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Hehe, ja, jeg sover ganske greit med beina litt opp og bøyd når jeg sover på sofa'n. Men, jeg har ikke prøvd og lagt meg i vogna, så derfor jeg spør ;-) Hi
Maibaby:) Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Min sover godt i den;) men sliter litt med å sovne pga "vinduene" i skjermen gir så godt utsyn til hva som skjer rundt ham;) bruker en uv skjerm som vi kjøpte til syden tur til å ha over, og da fungerer det bra:)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 Har dere den "fotstøtta" oppe eller nede når de sover? Og sover de med ryggen helt flatt? Hi
Maibaby:) Skrevet 27. juni 2012 #7 Skrevet 27. juni 2012 Fotstøtta er oppe, og ryggen flat:) har ikke tenkt at det kunne være et problem engang jeg;p men han liker seg godt i vogna;)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #8 Skrevet 27. juni 2012 Den er perfekt til sydenferier og kjøpesenter. Bruker den ikke til daglig da den ikke er noe særlig på grusveier, men ungene sover supert i den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå