Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Har du en fantasi du aldri har foralt noen? Har du fantasier du har fått prøvd ut, eller kanskje noen fantasier best forblir fantasier? Da jeg var yngere (17-18år) tente jeg på voksne menn (rundt 50år ca..). Men dette har forandret seg med årene, de ble liksom ikke så spennende lengere, da jeg også ble eldre. Dette er heldigvis en fantasi som aldrig ble prøvd ut! Nå er vel den største fantasien jentesex og det å ha sex mens andre ser på, samt det å få straff
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Å bli kommandert til å gjøre ting mens folk ser på.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Å ha rÅ og hemningsløs sex pÅ et offentlig sted, er min sexfantasi.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 det går vel mye på å bli voldtatt, gjerne av flere. Men det er bare en fantasi altså, ikke et ønske. å bli tatt av sjefen på jobb er også noe som streifer hodet av og til
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Jeg fantaserer om å ta med meg mannen min på swingersklubb. Fantaserer om å se ham slikke og pule andre damer mens en fremmed mann slikker og fingrer meg til orgasme.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 Jeg fantaserer om å ta med meg mannen min på swingersklubb. Fantaserer om å se ham slikke og pule andre damer mens en fremmed mann slikker og fingrer meg til orgasme. At mannen min har sex med en annen dame, og jeg spionerer på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå