Gå til innhold

Har du sexleketøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange og hvilke? Er du i et forhold? Blir de isåfall akseptert av kjæresten? Blir de brukt eller ligger de i skuffen og støver ned?

Hvilken er en favoritt som du vil anbefale videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 2 stk vibratorer. Da jeg kun får orgasme ved å bruke disse, og ikke ved sex, så blir de brukt en del. De ligger i en skuff når de ikke brukes, så vet ikke om samboer har sett dem elle ikke. Har ikke tenkt at jeg hadde behov for å få "godkjenning" fra ham på det på noe som helst måte, jeg bryr meg heller ikke om hva han bruker av hjelpemidler når han har sex med seg selv (hvis han har det).

Skrevet

En "rabbit"-vibrator som jeg har fått av min mann. Hender han vil bruke den på meg når vi har sex, men har aldri brukt den alene.

Skrevet

har en hel haug i ene nattbordsskuffen. Dildoer i alle farger,typer og størrelser. Med og uten vibrator. En som også er en avstøpning av mannen :P Har også en del butplugs og penisringer. Her brukes ting alene og sammen :) Ingen restriksjoner på det gitt :)

Skrevet

Har en lilla vibrator jeg kun bruker alene. Mannen vet om den, men spør ikke om hvor ofte den er i bruk. Jeg spør heller ikke ham om hvor ofte han runker for å si det sånn.

Har også en butplug og noen "håndjerngreier" vi har kjøpt sammen, de er det lenge siden vi brukte.

Skrevet

Har glidemiddel, håndjern, og en dildo i nattbordskuffen. Ble mere brukt i forelskelsens tid. Nå støve de bare ned. :P

Skrevet

Har en vibrator, men synes den er litt kjedelig så jeg tar den kun frem om jeg er veldig trengt og ikke gidder og gjøre jobben selv og samboeren ikke er hjemme.

Skrevet

Har en vibrator som jeg kaller "min lilla venn". Har blitt mye brukt i det siste siden jeg er gravid og full av sexlyst. Gubben har ikke like lyst på meg med min store mage....

Skrevet

har to dildoer, den ene er med vibrator og de blir begge brukt et par ganger i mnd kanskje. er enslig.. også har jeg et egg, men syntes ikke det er noe tess, så det blir mest brukt på utsiden ;)

Skrevet

Har flere vibratorer, men er stort sett bare en som blir brukt. Bruker den både alene og sammen med mannen. Jeg får ikke orgasme av bare penetrering, klitoris må også stimuleres.

• 3 år senere...
Skrevet

har 10 talls av vibratorer.but pluggs alt mulig rart pluss dildo belte, med noe i midten som ligner en pistol, alt skal vækk,ingen ting er brukt vet ikke hvem som har lagt det her. fordi kassen lå her,når jeg flyttet inn for 2 år siden.liker ikke å kaste + det ligger også  en ny uåpnet sillikon autoblow 2  ser slik ut. kunne tenkt meg å gi den vækk til en alenefar. Den er i pakningen fremdeles . den er aldri vært brukt.flytter til Stavanger snart . og det flytter barn inn

Skrevet

har 10 talls av vibratorer.but pluggs alt mulig rart pluss dildo belte, med noe i midten som ligner en pistol, alt skal vækk,ingen ting er brukt vet ikke hvem som har lagt det her. fordi kassen lå her,når jeg flyttet inn for 2 år siden.liker ikke å kaste + det ligger også en ny uåpnet sillikon autoblow 2 ser slik ut. kunne tenkt meg å gi den vækk til en alenefar. Den er i pakningen fremdeles . den er aldri vært brukt.flytter til Stavanger snart . og det flytter barn inn

Hoho!!! Har du brukte sexleketøy fra andre liggende?! Det er ganske sært

Anonymous poster hash: f3e4b...b0c

Skrevet

et par vibratorer, buttplugger og forskjellige andre greier.

Vi er såpass åpne mot hverandre at det ikke er noen hemmelighet om den ene har gjort ting på egenhånd en dag.

Vi bruker det en sjelden gang når vi har sex ,og vet han av og til bruker ting på egenhånd. Det er årevis siden jeg brukte noe leketøy på meg selv alene. 

Når jeg tenker meg om er det meste kjøpt inn av han

Anonymous poster hash: 971cf...d26
Skrevet

Jeg har noen vibratorer, som jeg bruker hver gang vi har sex, og hver gang jeg onanerer. Har en dildo og, men behovet er ikke like stort nå som jeg har partner. Skal kjøpe en butplug så fort jeg får lønn. Kanskje niple-klemmer og.

Anonymous poster hash: 6a1fe...9a0

Skrevet

har 10 talls av vibratorer.but pluggs alt mulig rart pluss dildo belte, med noe i midten som ligner en pistol, alt skal vækk,ingen ting er brukt vet ikke hvem som har lagt det her. fordi kassen lå her,når jeg flyttet inn for 2 år siden.liker ikke å kaste + det ligger også  en ny uåpnet sillikon autoblow 2  ser slik ut. kunne tenkt meg å gi den vækk til en alenefar. Den er i pakningen fremdeles . den er aldri vært brukt.flytter til Stavanger snart . og det flytter barn inn

Hvis det er bilde av deg, så anbefaler jeg deg virkelig å ta det vekk fort som fy. En del gærne folk her inne

Anonymous poster hash: 15371...9ca

Skrevet

Hvis det er bilde av deg, så anbefaler jeg deg virkelig å ta det vekk fort som fy. En del gærne folk her inne

Anonymous poster hash: 15371...9ca

Bilde er like anonymt som ditt, det er rein photoshop. ligner ikke litt hehe. og ingenting av leketøyet som er åpnet, og de som vil ha det betaler frakt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...