UpsyDaisy Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Vi har nettopp kjøpt båt og lurer på å ta noen netter på holmene. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal gjøre det med sengeplasser. Vi har en fireåring og en ettåring. Båten har en dobbel stikkkabin i tillegg til sofaene foran som gjøres om til "dobbelkøye". Tror ikke vi har plass til reiseseng Hvordan gjør dere det? Får barna lagt seg greit?
lille sprelle Skrevet 28. juni 2012 #2 Skrevet 28. juni 2012 Har ikke båt, men problemstillingen gjelder jo på ukurante soveplasser på land også.... Det gikk helt fint med vår datter å ligge i en køyeseng med karm. Det krever at man er der til barnet sovner, men forøvrig gikk det fint! Regner med at det ikke er så lett å falle ned fra sengene. Legg ev. noe mykt foran der man kan falle ut så ikke et eventuelt fall blir noe problem.
Turtelduen Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Vi har noe som heter Deryan travel cot. Deryan reiseseng kan du søke på på Google... Noe av det beste investeringen vi har gjort når det gjelder båt! Den er fleksibel og og kan dermed formes litt... De solgte det på baby utstyrsbutikken her vi bor og det er av kjeden babycare.
Studine mevik Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 Hengekøye som pakker seg litt rundt barnet slik at det ikke får rullet seg ut
Turtelduen Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Den jeg nevnte koster mye, men etter å ha styret med forheng og "gitter" og tau og kroker i 5 år orket jeg ikke mer av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå