Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere sengetøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skifter hver 2. eller senest hver 3. uke, men er det litt for sjeldent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter 1-3 uker, alt ettersom..

Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet

Om vinteren annenhver uke, om sommeren hver uke. Vasker alle dyner og puter 2-4 ganger i året.

Skrevet

jeg bytter på senga hver uke. mest pga av at jeg svetter så mye og pga av jobben til min kjære. og så har jeg ei snuppe med eksem så hun smøres 3 ganger om dagen.

Skrevet

Oi, blir det ikke grisete og skittent i senga etter tre uker???

Her byttes alle sengene hver torsdag:-)

Skrevet

En til to ganger i uken, som oftest to. Mannen min har astma og støvallergi, så en gang i uken er egentlig for skjeldent, selv om det enkelte uker ikke blir tid og ork til mer. Med astma og støvallergi blir det jo en del annet å holde rent og pent også. :)

Skrevet
jeg bytter på senga hver uke. mest pga av at jeg svetter så mye og pga av jobben til min kjære. og så har jeg ei snuppe med eksem så hun smøres 3 ganger om dagen.

huff, her leste jeg at du svetter så me pga jobben til din kjære. Lurte fælt på hva slags jobb han hadde...

Jeg skifter ca annenhver uke, men det kan fort gå tre uker også. Og enda mer om jeg er riktig giddalaus...

Skrevet
Oi, blir det ikke grisete og skittent i senga etter tre uker??? Her byttes alle sengene hver torsdag:-)

Du bytter SENGER hver torsdag... er ikke det litt overkill? :)

Skrevet

Minst annen hver helg får alle her nytt sengetøy :)

Skrevet

En gang i uka ca. To uker syns jeg er maks, men det er sjelden jeg trives så lenge i min egen svette.

Skrevet

Vi bytter på alle senger hver onsdag og søndag, jeg og min eldste har kraftig astma og allergi så vi blir potte tett om vi ikke gjør det. Vasker da også ned rommene... blæ drittjobb.

Skrevet

Her er det hver 14 dag :) Skal vaske sengetøy i morgen å henge ut til tørk, skal benytte meg av finværet i morgen.

Det er sååå deilig å legge seg når sengetøyet har hengt ute til tørk, gleder meg :)

Skrevet

Hver 14 dag. Alt annet er overhysterisk! Utenom de som er syke da, eller har eksem, svetter mye etc, da blir det kanskje fortere ekkelt med sengtøy som ikke skiftes hver uke....

Skifter selvfølgelig om barna eller vi har vært syke, uhell etc.

Skrevet

Tja sånn ca en gang i kvartalet....

Neida ca hver 3. uke.

Skrevet

2 ganger i året, men så blir det ikke så skittent heller fordi det er svart.

Skrevet

Prøver annenhver uke, men skal jeg være ærlig går det nok innimellom 3 eller en sjelden gang 4 uker.

Skrevet

Helt ærlig, en gang i måneden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...