Gå til innhold

hvor stort er fosteret?


sjeroks

Anbefalte innlegg

Jeg var på ul i går å da var fosteret 7.3 mm, jeg var da 6+5 på vei. Hvor langt er dere og hvor stort var fosteret når dere var på ul?

 

Bare spennende å se hvordan de vekser og om de vokser likt;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 7+2 og fosteret var 10,5 mm. Dem vokser fort (og kan oj hende disse maskinene har en bitteliten feilmargin.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 6+6 og mener fosteret var 8,3 eller noe sånt. Vokser de ikke ca 1 mm pr dag i denne perioden tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Morsomt å se hvordan de utvikler seg. Kunne gjerne tenkt meg ul hver dag for å se på utviklingen kontinuerlig jeg da;) var litt spennende ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg var 12+2 forsteret 7 cm! Men gyn mente jeg heller var 12+6 da!:) kunne telle fingre å den sprella rundt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ny ul 9+5 og da var den 3.18 cm:D kunne se armer å ben som sprella å hjerte, å tydelig at det var en baby<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på ul i uke 10 var fosteret 33mm. Gleder meg til å se hvor mye det har vokst når jeg skal på ny ultralyd om 1 1/2 uke er da 14+4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bells 33mm i uke ti må være feil. 3,3 cm?

 

5,57 cm i dag. Tilsvarte 12+2. Hodemålet tilsvarte 12+5. Gyn sa at etter uke 12 vokser fosterne ulikt i lengde, og man forholder seg mest til hodemål og noen andre kroppsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33mm og 3,3 cm er det samme det, men jordmor brukte mm og ikke cm;)

 

Men husket feil så på arket mitt det sto visst: Crown Rump lengde (mm) 32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33mm og 3,3 cm er det samme det, men jordmor brukte mm og ikke cm;) Men husket feil så på arket mitt det sto visst: Crown Rump lengde (mm) 32.

hahaha, der skjedde det en feilkobling oppi hjernen min, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var til ul 8+6 og da var den lille 23mm! Er nå allerede 12+3 og gleder meg stort til ordinær ul i ke 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i dag, 12+6, da jeg hadde noen blødninger i forrige uke. Da fikk vi se, til vår store lettelse og glede, et lite bankende hjerte :-) Den lille er i dag 6 cm, så ifølge gyn er jeg bare 11+2. Men men, er kjempe glad for at alt stod bra til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...