Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Ble litt inspirert av alt dette bryllupssnakket her inne. Lurte litt på å lage et overaskelsesbryllup for mannen om noen år. Noen som har erfaring med overraskelsesbryllup? Lar det seg gjennomføre? Han har ikke fridd, men det kommer nok i løpet av de neste par årene. Vi snakker stadig om NåR vi skal gifte oss, men har ikke økonomi eller tid til dette nå. Ser at han har bursdag på en lørdag i mai om fire år. Hadde dette vært en idè eller er jeg litt på jordet? Det kan jo tenkes at han hadde hatt lyst til å være med og planlegge sitt eget bryllup.hehe. Samtidig er han veldig glad når jeg bare organiserer og fikser ting, slik at han slipper. Vi har allerede snakket om at når vi skal gifte oss så blir det på mitt hjemsted, og gjestelisten er ganske grei for vi arragerte nettopp en (litt for) stor dåp og kom frem til at det var vel mer eller mindre de samme vi ville hatt i et eventuelt bryllup. Hmmmm, dette må jeg tenke litt på
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 jeg ville ikke satt pris på å ikke bli involvert i dette. Men noen jeg kjenner giftet seg i all hemmelighet i en norsk kirke, og inviterte til fest noen mnd senere. På innbydelsen stod det med liten skrift at de hadde gjort det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juni 2012 #3 Skrevet 28. juni 2012 Jeg hadde ikke blitt glad for det og det hadde nok ikke min samboer heller. Et bryllup er jo noe man planlegger sammen, eller?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #4 Skrevet 28. juni 2012 Sikkert mange menn (og kvinner) som hadde satt pris på å "slippe" forberedelsene til et bryllup. Hvis jeg ikke hadde visst noe og mannen plutselig hadde arrangert hele bryllupet hadde jeg blitt glad. Om han hadde invitert de jeg ønsket å be, så hadde det vært supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå