Gå til innhold

Nytt treff Tønsberg/Horten?


Mammahjerte

Anbefalte innlegg

Hei igjen! Vært stille fra meg en stund.. Lille prinsen ble født 13 september kl 21.22 :-) Så har vært noen hektiske dager etter det! Så alt står bra til, mammahjerte. Gratulerer til deg også, yumyum2:-)

Gratulerer med vel overstått!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann jenter!

 

Skal vi prøve å få til et lite treff denne uka? Nå er det jo noen med små mager, store mager og noen babyer blitt. Det hadde vært hyggelig å samles, håper dere som ikke fikk kommet sist får til en liten tur også. Kan hende det er litt brått på for noen, men hva sier dere til onsdag kl 11? Vi kan kanskje prøve ut den kafeen som ligger ved welnessclub?

 

Hvem kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt opptatt akkurat denne uken, får besøk av helsesøster hjemme på torsdagen:) Neste uke er ganske åpen for min del hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, jeg tror vi kanskje skal møtes på kafferiet som sist. Der har vi plass til vogner.. Om ikke andre har annet forslag? Er ikke så godt kjent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg fødte 20 sept, så har derfor ikke vært aktiv her. Vil veldig gjerne være med på treff snart, men nå for tiden er dagene fylt opp med besøk og til å bli kjent med vår lille skatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne dessverre ikke i dag:/ mini har økedøgn og henger i puppen hver halvtime når ikke ho skriker av sult eller magevondt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mammahjertet; Ønsket du ikke å være med i barselgruppen i Horten i regi av helsestasjonen likevel? Husker du snakket om at du var invitert til samme gruppe som meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...