Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Leser mye forskjellig her inne, og hva mange foreldre gjør for barna sine. Syns ting går for langt når man syr puter under armene på barna, så de ikke klarer noenting selv. Mine barn må værsågod lære å vaske/rydde. Klipper gresset og hjelper til i hagen. Min datter på 13 har sin egen hest og må sykle til stallen og gjøre alt arbeidet med hesten sin selv(jeg har hest også, så passer på at dyret har det bra) De lærer å tre på marken på fiskekroken selv, bruker kniv, lager mat osv. Så leser jeg her at andre kjører barna overalt, de gjør ikke noe husarbeid selv, får ikke sykle der det er biler, får ikke røre skarpe ting osv. Syns det er rart at jeg har overlevd.. Syklet uten hjelm, klatret i trærne/skogen, fisket og brukte kniv osv. Hva slags generasjon blir den neste? Voksne som ikke vet hvordan de lager mat eller er redd for å gå i trafikken?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Jeg tenker en del på dette nå om dagen, siden ene ungen går på sommeridrettsskolen, og må kjøres til og fra..... Dette er en unge som er gammel nok til å klare å sykle selv, men gidder ikke det. Det er kjedelig, hvertfall på hjemveien..... Jeg kan ikke engang huske at vi spurte om å bli kjørt noe sted. Vi gikk eller syklet. Noe annet var ikke i våre tanker. Ellers får mine barn lære alt. Tre mark på kroken, ta livet av fisken, bruke kniv og mer til
khm Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 (endret) Du glemte alle de psykiske problemene de også kan få ifølge mange her inne:p Endret 27. juni 2012 av khm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå