Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Fortalte ikke så mye om hva det var han hadde drømt, men at det var om meg. Synes dere det blir litt over grensen? Hvordan hadde du reagert?
Berta_78 Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Ikke for privat. Hadde ikke tenkt på det engang!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Kommer an på kollegaen. Hvis det er feil type, kan slikt være litt creepy.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Hah, hva skal jeg si da, som ufrivillig hadde en seksuell drøm om en kollega, og fortalte ham nettopp det? Dog ikke detaljer, men likevel. Dette hadde vi mye moro med, og vi fjoller stadig med det. Men nå har vi en sånn tone på jobb da, fjasete og tullete, og vi deler mye rart med hverandre, kvinner som menn. Ingen som tar det alvorlig, vi vet alle hvor vi står hen og at det ikke finnes noe seriøst i det. Ingen kan vel heller noe for hva de drømmer om, det kan jo være mye rart og absurd om både den ene og den andre. Jeg hadde tatt det med knusende ro, og sikkert heller slått av en spøk og spurt om han drømte noe spennende om meg.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Ingen kan vel heller noe for hva de drømmer om, det kan jo være mye rart og absurd om både den ene og den andre. Jeg hadde tatt det med knusende ro, og sikkert heller slått av en spøk og spurt om han drømte noe spennende om meg. Nei, man kan ikke noe for hva man drømmer om, men man KAN noe for hva man forteller til andre. Man trenger ikke fortelle hver minste ting til folk på jobben.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 Ingen kan vel heller noe for hva de drømmer om, det kan jo være mye rart og absurd om både den ene og den andre. Jeg hadde tatt det med knusende ro, og sikkert heller slått av en spøk og spurt om han drømte noe spennende om meg. Nei, man kan ikke noe for hva man drømmer om, men man KAN noe for hva man forteller til andre. Man trenger ikke fortelle hver minste ting til folk på jobben. Neida, men noen av oss er faktisk venner med kollegene våre, og har en slik tone at man kan spøke seg imellom. Og det å fortelle noen at man har drømt om dem er da virkelig ikke så forferdelig, med mindre man er en stalker eller noe slikt.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2012 #7 Skrevet 27. juni 2012 det hadde ikke jeg hatt problemer med å fortelle mine kolleger om. Men det kommer jo ann på forholdet dere imellom om det er greit.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #8 Skrevet 27. juni 2012 Jeg hadde ikke syntes det var noe særlig å høre noe sånt fra noen av de mannlige ansatte på jobben. Var det en erotisk drøm?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #9 Skrevet 27. juni 2012 En kollega av meg sa det samme til meg. Jeg kom på jobb og han fortalte at han drømte om meg. Han husket ikke hva drømmen gikk utpå, bare at han drømte om meg. Brydde meg ikke om det, for jeg drømmer stadig vekk om folk jeg kjenner, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå