prins07 og spire i magen <3 Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Kan man bruke helsekortet som vedlegg for å bekrefte termin, eller må jordmor skrive en egen bekreftelse? Hvor seint kan man egentlig sende søknaden? Er skikkelig sirup om dagen....
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Jordmor må skrive en bekreftelse.. :-) Kan sende inn søknaden etter uke 26, jeg fikk beskjed om at det tok 4-6 uker å få svar på denne i følge forvaltningsloven. Så lurt å ikke være for sen heller... :-)
Sisch Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Noen sender kopi av helsekortet, men de trenger jo ikke alle de andre opplysningene som står der, så det beste er nok å få jordmor eller lege til å skrive en terminbekreftelse etter uke 26. Jeg var litt treg med å sende inn papirene, i tillegg ble det streik også. Fikk svar et par dager før permisjonen startet, og alt var i orden
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Jeg sendte papirene ca1,5uke etter jeg hadde gått ut i permisjon, og ca på termindatoen hadde jeg pengene på kontoen. Da var også påsken mellom der, så det kan ta veldig kort tid. Arbeidsgiver hadde da sendt inn alle papirer hun skulle i god tid Jeg tror de betaler 3mnd tilbake i tid hvis du er veldig treg med å sende inn søknaden, men da bør du jo ha penger på kontoen å leve av så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå