Gå til innhold

Umulig å spre positiv energi her inne jo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter en tråd for å vise at kjærligheten fortsatt lever, sjøl om mange her inne gir et annet inntrykk. Prøver å spre litt positivitet. Men noen skal selvsagt "ødelegge" ved å spre negativitet istede. Hva er vitsen?

Hvis folk har så enormt stort behov for å spre rundt seg med negative holdninger, så start deres Jeg er over gjennomsnittet positiv og optimistisk til tider, men nå begynner all denne nagativiteten å påvirke meg. LIKER IKKE.

Lenge leve kjærligheten og positiviteten.

Hurra for alle oss positive sjeler.

Hold deg unna hvis du har negativitet å komme med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Applaus* Hurra for deg, og meg og alle andre Pollyannaer der ute :)

Skrevet

Æsj. Kvalmende positivitet... Livet er ingen dans på roser. Og det heter ikke nagativitet. Dysleksi eller?

Haha.. Bare tuller. Jeg er så enig med deg :-) Fint at noen prøver å spre positive tanker og energi!

Skrevet

Æsj ikke la det legge en demper på humøret da. Det er bare sånn her inne. Det vet du jo, du som ikke akkurat er ny her. Men ja, kjærligheten er verdt å feire, og det er herlig å høre om folk som holder sammen og er lykkelige. :D

Skrevet

Du må da forstå at folk vil rette opp når du gjør en feil HI.

Hva med å heller bruke energien din på å bli gift?

Skrevet
Du må da forstå at folk vil rette opp når du gjør en feil HI. Hva med å heller bruke energien din på å bli gift?

Næmmen, der er den sjarmerende anonyme igjen!

Da vil jeg få minne om at i denne tråden er det DU som gjør noe galt, siden du fortsetter å spre negativitet ;)

Skrevet

Jeg Er med på å spre positivitet :) :) :)

Her venter jeg unge nr 2, og gleder meg til vår familie blir komplett!

Har et motto;

De som ikke gjør livet mitt bedre, skal ikke være i livet :)

Ha en super dag :) :) :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Ja sånn er det her på dib dessverre, jeg tror dette er eneste stedet for sosialisering utenfor heimen for mange damer her inne, og da er det ikke merkelig at herrer blir fullt med bitterhet og misunnelse... Den sosiale intelligensen utvikles ikke i positiv retning da nei...

Men drit i det Scania! Du er positiv, skriver mye bra og har et godt liv slik jeg leser det, da gir du beng i de som ikke unner deg det..

Skrevet

Gratulerer med dagen! Nyt den, og bry deg ikkje om dei negative.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Herrer=hjertet :P

Men gratulerer med forlovelse:) min pappa o stemor har vært forlovet i tja 17 år

Skrevet

Hmm, nå er det jo noen som er veldig lette å provosere og da... Hvorfor ikke bare overse de som negative istedet for å reagere nettopp som som de vil?

Men gratulerer med forlovelsesdagen :)

Hilsen en som ikke har svart i den andre tråden, men lar meg more av at folk hisser seg lett opp :P

Skrevet

Du vet jo det at det ikke er lov til å være glad og fornøyd her inne.

Jo mer ulykkelig, jo bedre er det.

Gud forby om du har en bra jobb, humor, ser lyst på livet, snille foreldre, god økonomi- og sist men ikke minst (grøss og gru); en snill og god mann som du elsker og som elsker deg, og som atpåtil IKKE er utro og kanskje til og med gjør husarbeid! Næh, DET går jo ikke an.

Tror til og med det finnes en lovparagraf om akkurat det her på DIB. Det står iallefall i det uskrevne reglementet.

Skrevet

Min mormor og morfar har vært forlovet i 40 år. Tror ikke de har et mindre bra samhold og liv av den grunn ;) Gratulerer så masse med din 5 år gamle forlovelse, og måtte årene bli mange flere. :)

Selv er jeg heller ikke den som har snakket dritt om min samboer eller vil forlate. Vi har våre problemer og ups and downs, som alle andre og hverdagen er ikke alltid en dans på roser. Men jeg elsker mannen min, han er en hengiven pappa som tar minst like stor del med barnet, ansvarsfull og flink hjemme. Han har aldri sagt et eneste stygt ord til meg, og liker ikke diskusjoner. Diskuterer vi, så er han den første til å be oss glemme det, gå videre, og gir meg en klem. Føler meg veldig heldig og trygg på framtiden når jeg ser hva som sitter i bunn hos han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...