Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 står L 3+ på helsekorte mitt.... legen sa at det var da snakk om forhøyet verdi av hvite blodlegemer eller noe sånn.. åsså sa han noe om at det tyder på forrurensning i kroppen, å at det i værstefall kan føre til for tidlig fødsel. gikk dær i fra litt forvirra!? noen som har opplevd dette? er det snakk om svangerskaps forgiftning eller uvi eller hva?
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Uvi! Snål lege å bare si sånt uten utdypning! Jeg hadde masse uvi med snuppa og fikk flere ganger rier, men antibiotika tok det! Hvorfor fikk du ikke antibiotika? Hvor langt er du på vei? Vet de færreste gir antibiotika hvis det er to mnd eller mindre til fødsel. Hadde det vært sv.forgiftning hadde du hatt utslag på protein
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Uvi! Snål lege å bare si sånt uten utdypning! Jeg hadde masse uvi med snuppa og fikk flere ganger rier, men antibiotika tok det! Hvorfor fikk du ikke antibiotika? Hvor langt er du på vei? Vet de færreste gir antibiotika hvis det er to mnd eller mindre til fødsel. Hadde det vært sv.forgiftning hadde du hatt utslag på protein er i uke 32, han sa at han hadde sendt urin til dyrkning, å at jeg måtte levere en urinprøve til på fredag for å se om det var høyere eller lavere værdier på den neste prøven. å at vist det var forhøyet så skulle jeg settes på antibiotika. har ingen tegn ellers på urinveisinfeksjon, men er vel ikke bestandig at man har symptomer heller eller?
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Uvi! Snål lege å bare si sånt uten utdypning! Jeg hadde masse uvi med snuppa og fikk flere ganger rier, men antibiotika tok det! Hvorfor fikk du ikke antibiotika? Hvor langt er du på vei? Vet de færreste gir antibiotika hvis det er to mnd eller mindre til fødsel. Hadde det vært sv.forgiftning hadde du hatt utslag på protein er i uke 32, han sa at han hadde se ndt urin til dyrkning, å at jeg måtte levere en urinprøve til på fredag for å se om det var høyere eller lavere værdier på den neste prøven. å at vist det var forhøyet så skulle jeg settes på antibiotika. har ingen tegn ellers på urinveisinfeksjon, men er vel ikke bestandig at man har symptomer heller eller? Nei det er ikke alle som får symptomer men da passer de på deg jeg hadde forhøyet leververdi de siste seks ukene, det så de også an håper det går greit for deg, og lykke til med fødsel når den kommer
Von Hertelhofen Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Jeg hadde L 3+ i hele svangerskapet. Men så lenge jeg ikke hadde symptomer på UVI så var det ingen tiltak. Jeg spurte engang og de sa det mest sannsynlig var forurensing av prøvene. Når en har UVI så er det som regel utslag på Nitritt også. Det er ikke sikkert du har UVI. Legen sender vel inn til dyrkning for å være sikker.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 tusen takk for alle svar da fikk jeg roet meg litt ned hehe... blir fort litt stresset når jeg ikke vet det er sikkert helt ufarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå