Gå til innhold

Hvordan skal jeg komme over han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg likte en fyr, men han synes det ikke er riktig at det blir noe mellom oss..

Det blir mye diskusjon, argumentering og slik når jeg er hos han.

Vi blir sure og oppgitte, og jeg får vondt inn i meg, ihvertfall av det og vente, og ikke kunne slippe meg helt "løs" fra han, jeg mener, det å se på andre menn og prate med de, siden jeg VIL være hans!

Jeg er sjalu når han møter andre jenter, uansett om de har menn..

Jeg får vondt når han ikke hilser når vi møtes med bilen, og når han ikke svarer på det jeg skriver eller sier, men han sier heller hæ, eller fikler med noe annet,eller rett og slett bytter tema..

Jeg er så betatt av han, uansett jeg veit det er feil.. Jeg er så redd før å være for naiv, og vil så klart bli elsket..

Jeg aner ikke hvordan jeg kan slutte å tenke så fælt på han, jeg blir rett og slett syk av dette... Vi ble enige om å vente noen mnd å se, og heller være venner... Men om noen mnd kan han allerede være i et forhold...

Hvordan klare å komme over det? Jeg klarer det bare ikke. Prøvd i snart 1 mnd.. Det går så klart i perioder, og jeg ser på det slik at siden han ikke vil, har han en bedre en, at han ikke syns noe om meg, uansett han mener han hadde "valgt" meg om ting var annerledes, siden han har mer følelser for meg en noen annen, men det går bare ikke...

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt all kontakt med ham. Har vært i lignende situasjon selv, bortsett fra at denne mannen jeg datet var direkte slem (ikke fysisk, men mentalt). Man piner bare seg selv ved å vente. Denne mannen jeg var forelsket i av og på i nesten 2 år har hele tiden sluppet meg inn på seg og så dyttet meg vekk vekselsvis. Utrolig slitsomt. All snakk om at han ikke var klar for forhold, ikke klarte å forelske seg bla bla bla var nettopp bla bla bla. I dag har han kjæreste og lever sine gode dager, heldigvis er det lenge siden jeg har sluttet å bry meg om det.

Og en ting til: menn er ikke like "fornuftige" som oss kvinner, de overanalyserer som regel ikke situasjonen. Vil han ikke ha deg som kjæreste, men heller som venn, betyr det at du er uinteressant for ham. Han kommer IKKE til å ville ha deg som kjæreste om noen måneder, så ikke sitt og vent og bruk tia di på tull. Move on!

Skrevet

Du må da sette deg selv høyere enn dette!

Du fortjener all verdens lykke og kjærlighet, og det kommer du aldri å få fra ham.

Skrevet

Du har et crush. Det beste av alt, selv om det ikke føles sånn nå, er at DET GåR OVER. Stol på meg. :)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet
Du har et crush. Det beste av alt, selv om det ikke føles sånn nå, er at DET GåR OVER. Stol på meg. :)

Signerer, men da må du kutte ham HELT ut. Det går ikke an å være venner og se hverandre hele tiden, og samtidig bearbeide kjærlighetssorg. Følelser blusser opp igjen hver gang du ser vedkommende, så kutt ut kontakt og forklar hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...