Gjest sandyBay1 Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 ....min her i huset assa!! Kommer inn fra gåtur med bikkja i varmen og sier som følgende : " gud jeg svetter som en jæ*** pedogris på en lekeplass" Fikk helt latterkick og måtte bare dele den
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Haha? Kan ikke helt se humoren.. Joda, om den kom fra en voksen, men ikke fra en 12åring..
It's all about me Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Vet ikke helt om jeg hadde klart å le av den. Hadde iallfall spurt om han var klar over hva det betydde det han sa.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 ....min her i huset assa!! Kommer inn fra gåtur med bikkja i varmen og sier som følgende : " gud jeg svetter som en jæ*** pedogris på en lekeplass" Fikk helt latterkick og måtte bare dele den æsj, den var jo bare ekkel.. jeg ville tatt meg en liten prat med tolvåringen jeg, og spurt om h*n visste hva det betyr osv...
Gjest sandyBay1 Skrevet 27. juni 2012 #7 Skrevet 27. juni 2012 Synes den var litt morsom jeg da, og denne 12 åringen er meget voksen for alder pga to storebrødre
Gjest sandyBay1 Skrevet 27. juni 2012 #8 Skrevet 27. juni 2012 (endret) ....min her i huset assa!! Kommer inn fra gåtur med bikkja i varmen og sier som følgende : " gud jeg svetter som en jæ*** pedogris på en lekeplass" Fikk helt latterkick og måtte bare dele den æsj, den var jo bare ekkel.. jeg ville tatt meg en liten prat med tolvåringen jeg, og spurt om h*n visste hva det betyr osv... Han vet akkurat hva det betyr ja. At verden ikke er rosa og at det finnes pedofiler som henger på lekeplasser. Endret 27. juni 2012 av sandybay2011
Magia Skrevet 27. juni 2012 #10 Skrevet 27. juni 2012 Hahaha, syns det var morsomt jeg! Hørtes ut som en humoristisk, smart ung mann!
Mrs. Kaizer Skrevet 27. juni 2012 #11 Skrevet 27. juni 2012 Hadde min 12 åring sagt noe sånn, så hadde jeg i hvertfall ikke ledd for å si det sånn!
Magia Skrevet 27. juni 2012 #12 Skrevet 27. juni 2012 Herregud.. Skal dere styre humoren til barna deres også? Hvor lenge evt? Er det først når de er myndige at de får dra en spøk som er litt på kanten?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #14 Skrevet 27. juni 2012 Syns den var morsom jeg! 12 åringer er smartere og vet mer enn man tror. OG det var jo en smart observasjon av han! Tror han er en vittig ung mann
Gjest sandyBay1 Skrevet 27. juni 2012 #15 Skrevet 27. juni 2012 Som sagt, så setter han kommentaren sin på kornet! Sende han til psykolog da eller? Siden han kom med den kommentaren? Jeeez... Han er ingen søt liten sart person som kun ser på barnetv liksom. MEN en meget ung mann med sterke meninger og kommentarer
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #16 Skrevet 27. juni 2012 Synes det er bra at han vet om sånt jeg! 12 er en veldig grenseløs alder, jeg kunne i hvert fall lire av meg de villeste ting i den alderen, ting jeg er flau over å si nå. Humor er bra for å takle livet..
Gjest sandyBay1 Skrevet 27. juni 2012 #17 Skrevet 27. juni 2012 Kommer langt med en god porsjon humor (innenfor rimlighetens grenser da)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #18 Skrevet 27. juni 2012 Dere som blir "sjokkert" av en sånn kommentar, skulle hørt hva 12 åringer prater om på skolen/fritiden/trening/"klubben"... De er ikke små uskyldige barn lenger på den alderen, og dere sa nok mye "rart" dere også. en vittig observasjon!
Gjest sandyBay1 Skrevet 27. juni 2012 #19 Skrevet 27. juni 2012 Jaggu.... det er sant # 18 Er noen foreldre som tror deres håpefulle fremdeles leker i sandkassa & med barbie. Sannheten er noe helt annet gitt.
Norwegian by injection Skrevet 27. juni 2012 #20 Skrevet 27. juni 2012 He he hadde nok ledd litt jeg også! Bare et bevis på dagens samfunn og streetsmarte unger. Viser også at han har tillitt til deg som mor siden han er så åpen. Jeg har en 12 og 13 åring og kjenner meg igjen i det du skriver... De sier og mener mye rart for tida
Musemorbr / Skrevet 27. juni 2012 #21 Skrevet 27. juni 2012 Jeg ville nok fått litt bakoversveis om jeg ikke hadde hørt lignende fra han før, men nok også humret litt av det. Og som andre sier, så skal barn vite om pedogriser. Min skal lære om slemminger når han fyller tre. Mammaen hans var nemlig nødt til å lære om det på den forferdelige maten som treåring. Om han vokser opp til å både være bevisst på slike, men også kunne spøke med det slik som gutten til HI, blir jeg veldig glad.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #22 Skrevet 27. juni 2012 Dere som blir "sjokkert" av en sånn kommentar, skulle hørt hva 12 åringer prater om på skolen/fritiden/trening/"klubben"... De er ikke små uskyldige barn lenger på den alderen, og dere sa nok mye "rart" dere også. en vittig observasjon! Jeg er ikke sjokkert over guttens uttalelser, men stiller likevel spørsmål ved mors reaksjon. Jeg er fullt klar over at tolvåringer får med seg ett og annet i verden, og at de ofte takler dette med en rå humor. Det er greit det, men å stå krokbøyd i latter over utbruddene synes jeg likevel er i overkant.
Norwegian by injection Skrevet 27. juni 2012 #23 Skrevet 27. juni 2012 He he hadde nok ledd litt jeg også! Bare et bevis på dagens samfunn og streetsmarte unger. Viser også at han har tillitt til deg som mor siden han er så åpen. Jeg har en 12 og 13 åring og kjenner meg igjen i det du skriver... De sier og mener mye rart for tida
Gjest sandyBay1 Skrevet 27. juni 2012 #24 Skrevet 27. juni 2012 Dere som blir "sjokkert" av en sånn kommentar, skulle hørt hva 12 åringer prater om på skolen/fritiden/trening/"klubben"... De er ikke små uskyldige barn lenger på den alderen, og dere sa nok mye "rart" dere også. en vittig observasjon! Jeg er ikke sjokkert over guttens uttalelser, men stiller likevel spørsmål ved mors reaksjon. Jeg er fullt klar over at tolvåringer får med seg ett og annet i verden, og at de ofte takler dette med en rå humor. Det er greit det, men å stå krokbøyd i latter over utbruddene synes jeg likevel er i overkant. Nå stod jeg vel IKKE krokbøyd av latter men..... Godt at det finnes dønn seriøse mennesker som deg da. Her er vi litt rundere i kantene og snakker om det meste i familien uten å bli flaue over ting. Og som hun ene over her skriver at bedre at ungene våres vet om alle "farene" i forkant enn å lære det på den harde måten :/
mrsrogaland. Skrevet 27. juni 2012 #25 Skrevet 27. juni 2012 Hvorfor skal vi dra og vri på alt? HI syntes det var morsomt. Over kanten kanskje, ja. Men herregud, slapp av litt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå