Pesta Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Venter nr 2 i begynnelsen av november, da vil eldste være 22 mnd gammel ca. Vi har så små begynt å tenke på søskenvogn, og lurer på om noen har erfaringer/råd de vil dele? Vi bor en plass med mye snø og dårlige veiforhold på vinteren, så vogna må være stødig og ha lufthjul! Finnes det søskenvogner som man kan få inn ytterdøra uten å demontere? Vil ikke ha ei vogn som ungene sitter "etter hverandre" i. Hvilken vogn er din favoritt og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Jeg har 21 mnd. mellom mine. Undersøkte og vurderte lenge før jeg bestemte meg for mountain buggy. Veldig fornøyd, den gikk fint gjennom vanlige innerdører også. Den var dyr, men jeg fikk mye for den når jeg solgte den igjen.
sisseljenta Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Hei, jeg er kjempefornøyd med min Easywalker Duo. Brukte den hele høsten og vinteren på all slags føre. Eneste minuset er at softbagen er litt kort, i alle fall til min laaaange minstegutt, men det er kanskje sånn det er med softbager? Må også legge til at jeg ikke har gjort masse research på emnet- jeg så en billig vogn på finn og slo til : )
Pesta Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2012 Takk for svar, skal sjekke ut disse vognene!
verdens heldigste mamma Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Phil 'n Teds er helt genial! Liten, lett, stødig, tar mindre plass i bagasjerommet i bilen enn det de fleste enkeltvogner tar. Perfekt ferie- og hverdagsvogn i ett :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 Har også hatt Easywalker med en hard bag. Super fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå