Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 med nr. 1 tok jeg ett år, med nr 2. ingen.
Gjest AnneS Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Var ikke student da jeg fikk jenta mi, men begynte på deltidsutdanning da hun var 3,5 måned. Hadde en 2 åring i tillegg. Jeg hadde ikke gjort det igjen. Syntes jeg mistet babytiden med dattera mi, og det angrer jeg veldig på den dag i dag.
tante grusom master of law Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Jeg tok ingen permisjon. Leste mens barnet sov på dagtid og for natten. Det var skikkelig slitsomt men det gikk på et vis. Nå når jeg skal ut i permisjon neste gang er jeg glad at jeg kan bruke barnets sovetider til andre ting, som for eksempel å sove litt selv.
SmellyCat Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 Tok ett år. Jeg hadde egetnlig tenkt og begynne litt på masteroppagven etter ett halvt år, men med en unge som ikke sov på natten før han var ett år var det bare og glemme. Knotet meg gjennom en eksamen da babyen var tre mnd, ellers permsjon.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #7 Skrevet 27. juni 2012 Hvis man har f.eks en eller to eksamener igjen etter man har gått ut i permisjon. Kan man ta de selv om man er i permisjon uten at det går utover noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå