Gå til innhold

At det faen meg går an!!! Husovertakelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt oppgitt jeg, beklager for det.

(Men når det er sagt så er jeg helt og holdent enig med deg HI.)

Det jeg blir oppgitt over er at det virker som du/dere faktisk kommer til å finne dere i det uansett om du får det tydelig svart på hvitt her at dere har all retten på deres side.

Det er sterkt anbefalt at dere ikke kontakter selger, men megler! Likevel skriver du at dere IGJEN nettopp har snakket med selger.

Det virker som du faktisk tenker å betale for hvitevarene eller la selger ta det med seg!

Du skriver det også slik at dere godtar å ta over huset en dag senere enn avtalt!

Virker som du er sint, med GOD grunn, men egentlig ikke kommer til å kreve din rett og dette skjønner jeg ikke.

Det er jo egentlig enkelt!

Megler SKAL være med, hvitevarene SKAL stå igjen, dere SKAL ta over 1 juli og alt SKAL være ferdig til da! Ikke noe å diskutere og dere får det som dere vil om dere står på deres også!

Lykke til!! Håpløst med slike selgere, melketennene :) også for den del når de velger å ikke fullføre jobben sin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det som frustrerer meg mest også når jeg leser gjennom her. HI: Slutt å snakk med selgerne! Ta alt gjennom megler! Kommunikasjonen skal gå der. Det er vanlig og bør gjøres slik at det ikke blir gjort noen urett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...