Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Noen som har kjøpt dette og er fornøyd?.Ser at man kan laste ned masse bøker og lese.Genialt:) vurderer å kjøpe det etterpå..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Hvor mye koster det da? Nettbrettene er jo ikke så dyre, og der får du pc og lese rett i ett, så å kjøpe bare et leserbrett høres bortkastet ut....
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Samboeren har et han har vunnet i USA, så det er ikke fra Norli, men jeg tror det er koblet opp mot Amazone. Han har vært veldig fornøyd med det og det er mer behagelig å lese på enn et vanlig nettbrett fordi kontrasten er mer som å lese i en vanlig bok. Men selvom han har vært fornøyd med det, ser jeg at det er sjeldent han bruker det nå etter at han fikk seg ipad, nå bruker han ofte den i stedet for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå