Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 sikkert spurt om tusen ganger før, men dere som skal gi hver enkelt av personalet i barnehagen som er med deres barn, hva gir dere da? Det er så enkelt til jul og påske, men jeg skulle hatt en skikkelig sommergave!!
sologsommer Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Jeg kan si hva vi har fått. Vin ( får de av de fleste) Hage lykt Fot kremer Kokebøker, krydder Div. Olier og balsamico Div. Såper osv. I reise størrelser Blomster ( husk at vi reiser på ferie) God eplemost Håper dette kunne hjelpe
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Skjønner virkelig ikke hvorfor barnehagepersonalet skal ha gave til påske, sommer og jul?? Vi får ikke gaver fra kunder på jobb fordi om vi tar sommerferie:-P Barnehagepersona og lærere får faktisk lønn for jobben de gjør. De passer ikke på barna våre gratis heller. Lærerne på skolen får faktisk en billig sommerblomst til sommeravslutningen, men ikke ellers. Synes det er tull og tøys.
Mrs. Bouquet Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Oi, gave påske, sommer og jul, og til hver enkelt ansatt? Det var i overkant. Jeg hadde syns det var ubehagelig om det var jeg som fikk gavene.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 Jeg gir heller ikke gaver til de ansatte i barnehagen, men jeg gir faktisk julegave til postmannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå