Gå til innhold

Mer aktiv baby mot fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har blitt meget aktiv siste dagene, natt og dag; trykker seg GODT nedover , stikker MEGET også og ut fra siste kontroll hadde hun festet seg, å det kjennes ut som noe er på tur ut (vel å merke er det nok ikke det da, tror jeg)

Men er det andre son har opplevd at de har blitt mer aktiv like før fødsel?

Er 37+6 i dag å venter bare i spenning på at hun ska meld sin ankomst nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 37+4 i dag og kjenner igjen det du beskriver. Min vesle rakker har vært ganske så aktiv i store eler av svangerskapet, men nå føles det rett og slett ut som om han skal stange seg ut. Han sparker også utrolig hardt! Jegt trodde ikke det skulle være plass til det lenger...;) Han hadde også festet seg da jeg var på kontroll for ei uke siden og det har blitt mye stikninger de siste ukene. Om nettene våkner jeg i tillegg av noe som minner mistenkelig om rier, men de gir seg etter en stund.

Ting er nok i ferd med å bli klart, men spørsmålet er bare hvor hurtig prosessen går...;) Spennende er det uansett!

Skrevet

Har hatt det veldig sånn som du beskriver i rundt en-to uker. Er uke 40+1 idag, og det blir jo bare mer og mer stikking og nedpress, samt at kynnerne er blitt virkelig, virkelig ubehagelige.. spesielt om natten :) Krysser fingrene for fødsel veldig snart :)

Skrevet

Ja det me kynnere om natta er kjent også, har en del av de på dagen også. Har ikke vært direkte plaget av det tidligere ut fra det jeg vet. Jo mer jeg beveger meg jo enda bedre kjenner ned stikkinger og nedpress, ja å kynnere, men kjenner det jo ganske så godt når jeg er i ro også. Nei det hadde vært kos om hun kom nå så man kan sove litt innimellom. Jeg er absolutt ikke lei av å gå gravid, men lei av å ikke sove å få hvilt ut :) hihi

Skrevet

Min lille har vært utrolig aktiv i det siste. Det kjennes ut som om jeg har en utbryterspesialist inni magen. Blæra mi går det hardest utover. Håper hun kommer ut snart og får strekke på kroppen sin. Er tre dager over termindato i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...