Gå til innhold

Kattebæsj i blomsterbeddene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK - skal jeg se det som en tjeneste fra naboen(e)s kattekrek (er normalt glad i katter altså) at de driter ned blomsterbeddene og kun se på det som ekstra næring, eller anbefaler dere kloke hoder å gjøre noen grep? Det fins noe greier man kan ta rundt beddene som holder katter unna, er det ikke?

Det er litt kjedelig å pusle i beddene og så er det kattekabler der...

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Katt deg vekk er det noe som heter, veit ikke om det virker. Rå skremsel kan være minst like effektivt, evt en kombiløsning. Uæh, motbydelig. Skaff vorsteher, det er kattdegvekkforever, to rist og ferdig.

Skrevet

Eller en tysk jaktterrier, død på fire ben og hale.

Men til en litt mildere variant så prøv kattdegvekk eller plant tagetes i alt som er av blomsterbedd.

Eller en superduperstor vannpistol og ligg i bakhold.

Skrevet (endret)

Hel svart pepper! Dekkbark er også upopulært.

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Da skal jeg gå i innkjøp av katt deg vekk. Regner med at jeg får tak i det på plantasjen?

Skrevet

Salmiakk og bensin funker i følge naboen ;)

Gjest sug lut
Skrevet
Salmiakk og bensin funker i følge naboen ;)
Da må du passe på å ikke røyke mens du luker... hvis det i det hele tatt er noe igjen å luke...
Skrevet

Jeg tror jeg styrer unna salmiakk og bensin ;)

Hele poenget er vel at jeg både vil ha blomster som er pene å se på og som lukter godt - med salmiakken så skygger jeg banen også ;)

Skrevet

vi strødde kaffegrutt (heter det det..? ble plutseli usikker :D) under vinduene for å bli kvitt kattene som bæsjet der og synes at det fungerte :) No har vi fått tre (!) store hunder i samme huset og det fungerte i hvert fall! Ikke en eneste katt å se ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...