Gå til innhold

Stakkars forkjøla jenta mi :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

- jenta mi på 8mnd er så forkjøla stakkars, får ikke sove noe særlig tett i nesa som hun er, har bygd opp senga men det hjelper ikke så nå venter vi på at apoteketskal åpne så vi får tak i nesedråper og tenker og prøve en slik snørrsuger, men noen som har erfaring med de, hvordan funker de og hvilken er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig at du ikke suger for hardt med snørrsuger, kan skade ørene på de minste. Vi har en der vi tar den ene delen i munnen og suger, den heter Otribaby og er veldig grei. Ville først gitt saltvann, ventet noen min før du suger. Så blir ikke snørra så tykk.

God bedring til den lille.

Skrevet

Jeg har også ei på 8 mnd som er forkjøla her. Hun er tett i nesa, men i ellers god form heldigvis.

Jeg har en sånn snørrsuger fra Otribaby: http://www.apotek1.no/produkter/otribaby-nesesuger-941613p

Før jeg fikk barn, så jeg noe liknende og tenkte "yak". Da jeg var på apoteket for å kjøpe en sånn ballongsak, så dama at ho ikke ville anbefale den, men heller denne sugeren. Derfor kjøpte jeg den og angrer ikke et sekund. Den er veldig bra syns jeg!

Skrevet

Supert skal kjøpe en slik :) hun hater jo at jeg tørker nesen hennes med papir så får håpe at dette gjør susen så hun får spise og sove :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...