Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på når en tidligst kan se kjønnet til barnet?! Er interessert i å vite dette pga en diskusjon jeg hadde med en venninne i går, så del gjenre erfaringer her :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan se det i uke 12.. men det er ikke 100 % og sjeldent. Rundt uke 15/16 begynner det å bli lettere å se... vil jeg påstå etter erfaring ;p

Skrevet

Vi så det i uke 11 forrige gang. Syns også jeg kunne se det så tidlig denne gangen, men legen har ikke lov ånopplyse om det før du er over 12 uker. Sm regel avstår de fra å si noe før det nærmer seg ordinær ul.

Skrevet

Ok, men er det lettere å se at det er gutt enn jente så tidlig? Høres jo veldgi tidlig ut med uke 11 da...men stilig om det går!

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på når en tidligst kan se kjønnet til barnet?! Er interessert i å vite dette pga en diskusjon jeg hadde med en venninne i går, så del gjenre erfaringer her :-)

Jeg var på UL i uke 13+0 da røpet han kjønn!! Noe vi IKKE skal vite, men jeg tar det med en stooor klype salt!:)

Ja de sier gutter er lettere å se, jenter har samme "understellet" bortsett fra forskjellig vinkel etter som jeg har forstått:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...