Mamma´n til lillemor Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 ....tilstoppede melkeganger hvis man sover på magen?
Gjest Ziva Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 (endret) Ingen aning, for i følge de allvitende her inne så er jeg av de dumme nautene som ikke unner mitt barn morsmelk. Endret 27. juni 2012 av Ziva
Mamma_til_2 Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Ingen aning, for i følge de allvitende her inne så er jeg av de dumme nsutene som ikke unner mitt barn morsmelk. men da er vi to som er dumme
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 under den værste sprengperioden orket jeg ikke å ligge på magen, men etterhvert gjorde jeg det, og det gikk helt fint:) prøv deg litt frem:)
Mamma´n til lillemor Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2012 Det var ømt å ligge på magen den første uka, men det kjennes greit ut nå når jeg sovner. Men jeg våkner og kjenner at det er hardt og knudrete, vet ikke om det er tilfeldig eller ikke. Det kan være jeg ikke har fått tømt de nok, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå