Gå til innhold

Til andre overvektige;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier en del for mye, bruker ca str 48-50 i bukser. Jeg går på spinning et par ganger i uka og ønsker meg derfor en sykkeltights med polstring i rompa. Helst lang. Men på butikkene finner jeg dessverre ingen som passer meg.

Er det noen som vet om det finnes sykkeltightser til store jenter? I så fall hvor? Eller er det bare de normalvektige som får Glenn av å slippe sykkelsetesår i rompa etter en spinningtime?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg aner ikke hvor du får kjøpt stor sykkeltights. Men du kan jo kjøpe ei sykkelsetepute til å feste på sykkelsetet når du sykler, da slipper du vondt i rumpa.

Slikt sete tipper jeg at du får kjøpt på de fleste sportsbutikker. Hvis de ikke har det inne, kan de sikkert bestille et til deg.

En slik sak mener jeg: http://www.finn.no/finn/tilsalgs/bilder?finnkode=24719078 og

http://helsebutikkenigrimstad.no/produkter/4_126_1073

Lykke til!

Endret av Allison
Skrevet

På x-life.no har de store str.

Skrevet

Sportmann.no har en del store str, men vet ikke om de har det du leter etter :) Men verdt å ta en titt.

Skrevet

Sjelden jeg får Glenn i rompa... hihi, måtte bare.... :) Men kjøp deg heller en litt romslig vanlig tights og et silikon-sykkelsete som du kan ta av og på setet.

Jeg er selv i 100-kg klassen, og spinner. De første gangene gjør det skikkelig vondt i rompa, men så opparbeider jeg meg "træler" så det funker helt fint å bare sitte rett på setet uten å få vondt.

Hvor lenge har du holdt på med spinning siden du ikke har opplevd dette selv? (Tror også det gjelder for våre slanke treningsvenner)

Skrevet

sportmann er det store størrelser. bestilte min, og den ble alt for stor.

Skrevet

Takk for gode tips :-) jeg har vært av og på spinner lenge, men nå skal jeg bli fastspinner på heltid :-)

Hilsen hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...