Gå til innhold

Permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange uker med permisjon har man krav på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødselspermisjon? Nav.no

Skrevet
Fødselspermisjon? Nav.no

hadde jeg funnet det der så hadde jeg ikke spurt her

Skrevet

Er det virkelig ingen av alle dere mammaer her inne som vet hvor lang permisjon en har etter fødsel?

Skrevet

Slik er fordelingen:

• Tre uker før og seks uker etter fødselen er forbeholdt mor
  • 12 uker er forbeholdt far (fedrekvoten)
  • 26/36 uker er felles for foreldrene. Det stilles spesielle krav til mor når far skal ta ut foreldrepenger som ikke er fedrekvote

(klippa og limt fra nav) http://www.nav.no/Familie/Svangerskap%2C+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/St%C3%B8nadsperioden+for+f%C3%B8dsel+1.+juli+2011+og+senere.244184.cms

Gjest Antarctica
Skrevet

Jo. Men det er litt som å skrive her og spørre: Jeg har fått barn! Hvordan skaffer jeg meg barnetrygd? Ingen som vet???

Skrevet
Jo. Men det er litt som å skrive her og spørre: Jeg har fått barn! Hvordan skaffer jeg meg barnetrygd? Ingen som vet???

Uff, tenk at ikke alle er like smarte som deg..............

Skrevet
Slik er fordelingen:
  • Tre uker før og seks uker etter fødselen er forbeholdt mor
  • 12 uker er forbeholdt far (fedrekvoten)
  • 26/36 uker er felles for foreldrene. Det stilles spesielle krav til mor når far skal ta ut foreldrepenger som ikke er fedrekvote

(klippa og limt fra nav) http://www.nav.no/Fa...nere.244184.cms

Takk for saklig svar :)

Skrevet

47/57 uker avhengig av dekningsagrad. Og alt dette finner du mer om under "foreldrepenger" på nav.no.

;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Trenger ikke være smart for å vise såpass nettkutyme at man ikke spammer et debattforum med noe du søker fortere opp på relevante nettsteder.

Skrevet
Trenger ikke være smart for å vise såpass nettkutyme at man ikke spammer et debattforum med noe du søker fortere opp på relevante nettsteder.

Spamming??? Av ett enkelt spørsmål. Hjelpes, forumpolitiet på farten igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...